Gå til innhold
Arkivverket

[#76343] Geografisk problem i Brekke, Gulen i Sogn - kvar er Torejere?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Eg har fått opplyst at det i Brekke sokn i Gulen skal vera ein gard eller rettare eit bruk på ein gard, som heiter Torejere.Er det nokon med lokal kunnskap som kan fortelja meg kvar i Brekke denne garden/bruket ligg?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helge Hålåsæter

Her omkring kunne navnet teoretisk vært Toreeje som navn på et husmannsbruk eid av Tore, men som regel var eje knyttet til et gardsnavn. Derfor bruker jeg ordet teoretisk. Helge H.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Helge og Torodd for innlegg. Linken til kvasir.no/kart var særleg spennande og ny for meg!Problemet er forsovidt løyst med omsyn til kvar Torejere (Toregjerdet) er, men kva matrikkelgard Toregjerdet høyrer til, er framleis eit ope spørsmål...; kanskje det var ein del av garden Brekke?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Sande

Prøver med adresse til enda en kartapplikasjon: Lenke hovednummer&template=hovednummer&grunneiendomonly=false&fylke=&kommune=&komunenr=1411&gardsnummer=128&bruksnummer=2&festenummer=Som du ser tilhører området som Toregjerdet ligger i flere matrikkelgårder - i alle fall 127 og 128. Det er vel Tynning og Fram-Brekke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takki til Terje og Hanne for nye flotte kartreferansar. Og no har då ogso fått svar på spørsmålet mitt om matrikkelgard!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.