Gå til innhold
Arkivverket

[#76362] Tydehjelp Vardø bysogn


Gjest Harald L. Bakke
 Del

Recommended Posts

Gjest Harald L. Bakke

Eg treng tydehjelp i Vardø bysogns register over utmeldte av statskirken 1890 nr. 2 s. 317 i kolonna for merknadar heilt til høgre: ' Som borgerlig ægteviede atter .... .... til Statskirken' Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harald L. Bakke

Eg held akkurat på å registrere denne slekta og leitar i kyrkjebøkene i Vardø etter medlemmer av familien.Det er nok mulig dei er besteforeldrer til din onkel Tor. Eg eg har ikkje komme så langt at eg har funne vigsla til Elisabeth og Harald Kofoed eller barna deira enno.Eg går ut ifrå at din onkel Tor er ein 'inngift onkel' til deg sidan du skriv det slik.Hyggelig med henvendelse.- Harald.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tore Hansen

(7) Jeg har heller ikke registrert den grenen. Tor var g.m en søster av min mor. Forøvrig var Tor en kjent person i Vardø by som handelsmann, regnskapsfører og ordfører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harald L. Bakke

Takk for link og opplysningar. Såg at det eldste barnet deira, Haakon Marinius var f. i Tromsø, kansje foreldrene var gifte der og då.- Harald.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.