Gå til innhold
Arkivverket

[#76367] Brenna / Bjørvik på Ytterøy og Olaug født 1897,


Gjest Gunnar Andre Myhre
 Del

Recommended Posts

Gjest Gunnar Andre Myhre

Hei Eva og Grethe. Takk for opplysningene, men er det noen der ute som kjenner om hun ble gift og ev. når og hvor hun døde? Dette er den siste av søskene som jeg ikke har data på. Har vært kjekt da dette er tante av min tante og disse har ikke kjenskap om hvordan de har gått med disse.Gunnar Andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Det er kanskje denne (klikk to gangar på lenka dersom det ikkje virkar etter fyrste 'klikk')?LenkeTa ein tlf til krk.kontoret på mandag og spør, det kan godt vera rett dame, sjølv om f.datoen ikkje stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Her ser det ut som jeg har funnet konfirmasjonen til Valdis/Haldis Lucretia, f. 1899 - Nord-Trøndelag fylke, Ytterøy i Ytterøy, Klokkerbok nr. 722C02 (1889-1927), Konfirmerte 1914, side 105. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=3815&idx_id=3815&uid=ny&idx_side=-97>Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunnar Andre Myhre

Hei alle sammen.IKKE tenk på / etter de andre. Jeg har familien under kontroll, men ikke OLAUG Johanne`s eventuelle familie /etterslekt.Men ellers TAKK SÅ MYE.Masse hilsen Gunnar Andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Hei Gunnar Andre!Grunnen til at jeg sjekket de to søstrene, var å se om familien bodde i Ytterøy rundt de tider Olaug skulle være konfirmert. Det pussige er altså at både den eldre og den yngre søsteren er konfirmert på aktuelt tidspunkt ( i forhold til fødselsdato), mens Olaug synes å være borte. Pussig... Kan hun være dø som liten? Ellers har presten glemt å føre henne inn???Grethe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne J  Engmo

Tror du har kikket på feil Olaug i konf.lista som Eva har lagt inn (2) Olaug Johanne f.19.03 1897 er nr.7,men hun har gårdsnavnet som etternavn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunnar Andre Myhre

Hei igjen. NR 7 er den riktige. Brenne er plassen under Bjørvika hvor familien bodde.Gunnar Andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.