Gå til innhold
Arkivverket

[#76379] etterkommere av Olai Johansen Bødker f:1877 og Sofie Ebora Olsd.Wangsmo f:1879


Gjest Arnfinn Wangsmo
 Del

Recommended Posts

Gjest Arnfinn Wangsmo

Disse to er født i Hadsel sokn og gift i Fauske den 25.3.1900 søker etterslekt på disse.Aner til Olai og Sofie har jeg litt på,Sofie er grei,hun er datter til min oldefar.De var i Sulitjelma. Håper noen har opplysninger og gi meg.mvh Arnfinn Wangsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfinn Wangsmo

Hei Carsten.Olai jobbet som Reperatør og Vaskeriansatt ved gruven der i Sullis,ved giftemålet står de Scheider,yrke?Jeg ser på nettet at noen bruker det som etternavn også.Olais far.Johan Kristian Johannessen f.16.7.1821 i Bergen,hadde yrke som Bødker,derav navnet kanskje?Jeg har noen barn fra 19900-1918 Anni Bergljot Jørgine Bødker f.11.11.1900 lommi,suliijelma Aslaug Marie Wangsmo,Bødker f.20.10.1902 sandnes,sulitjelma Sigfred Olai Bødker f.3.2.1904 sandnes Kaare Ingemann Bødker f.9.9.1906 sandnes Paula Olea Jonette Bødker f.4.12.1916 ? Gina Anete Bødker f.27.6.1916 ? Yngvar Kristian Antonius Bødker f.22.5.1918 ? død.15.6.2001 saldalTrenger litt hjelp her hvis noen har opplysninger videre.mvh Arnfinn Wangsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carsten Schanche

På gravminner finnes Kåre Ingemann Bødker f.2-9-1906, død 28-1-1979 Skedsmo og sannsynligvis hans hustru Judith Johanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.