Gå til innhold
Arkivverket

[#76389] Lesehjelp - ei stygg sak frå Aske i Gloppen.


Gjest Aase R Sæther
 Del

Recommended Posts

Gjest Aase R Sæther

Eg sit og les skiftet etter Jakob Pederson Aske i 1699 http://www.arkivverket.no/URN:sk_read/24215/173 og er usikker på om eg har fått med alle detaljane i lista over arvingar. Enkja er Borgny Olsdtr, og- deris tilsammen avlede børn nemlig Anders Jakobsen i Bergen, Susanne Pedersdtr med hendes mand Knud Pedersen, Kari Jakobsdtr hendes formynder Hans Skord - så kjem eit par ord eg slit med - Simen Jakobsen som er bortrømbt, og dend henrettede -- Kari Jakobsdtr, i steden at arve deris tilsammen avlede barn Brite Simensdatter hvis formynder er ordineret; resten er greit, men det var dei manglande små-orda -Her er altså to døtre Kari. Den eine fekk barn med broren Simon i 1697; både bror og syster blei dødsdømde, men nær sagt som vanleg var det berre ho som vart innhenta av lova. Ho sat visst i arresten i nær eit halvt år og venta på at bøddelen skulle kome.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sivert Perry Nerland

Item Sønnen Simen Jacobsen som er bortrømbt, og dend henrettede daatter Sal: Karrj Jacobs daatter, i steden at arve deris tilsammen avlede barn britte Simens daatter huis formynder er ordineret fornte Anders Jacobsen samtl: paa anden sidde. huorda først dend angivens boeds middel blef registerit og Wurderit som følger. -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Mange takk - ja, no ser eg teknikken skrivaren har brukt med å markere eit ekstra-ord og staden han vil ha ordet med eitKvar det vart av Simon Jakobson får ein vel aldri vite. Han kom i alle fall ikkje tilbake til Gloppen, og gav visst heller aldri noko livsteikn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sivert Perry Nerland

Har du sjekka vedr. Bergen og Hanseaterne ? Det kan være en link med utenriks seiling. Vi har ellers flere Nordmenn i Nederland og anna, og de er alltid kjent med langt anna navn, enn det som her i landet er vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.