Gå til innhold
Arkivverket

[#76391] Tinn - Kittel Brynjulvsen brødre f 1828 og 28.4.1832 - opphav ?


Gjest Kjetil Sigvart Eidskard
 Del

Recommended Posts

Gjest Kjetil Sigvart Eidskard

***Kittel Brynjelson Ubystad f: 1828 i Hover Sogn I Tinn- v gifte (Urdalsstøe) Anne Knutsdtr Hofshuus f: 15 jun 1829 i Tinn Ft1865 krkbk 56 Tinn/Atrå g: 14 jun 1850 i Tinn - krkbk (304)1844-1856 En bror Kittel f 28.4.1832 TinnFinner de ikke fødde i Tinn - kan det være fra annetsteds*** mvh kse ***

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Urdalsstøen, som er oppgitt som brudgommens fødested i 1850, ligger i Hovin i Gransherad. Her er vel da dåpen til Kittel i 1828 - Telemark fylke, Hovin i Gransherad, Ministerialbok nr. II 2 (1815-1843), Fødte og døpte 1828-1830, side 31. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=7949&idx_id=7949&uid=ny&idx_side=-32>Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjetil Sigvart Eidskard

*** takk til Gretheeg har besteforeldre til Kittels kone. Torjer Knutdsen Gjeskelien f: omk. 1759 i Gjeskelien Tinn -ft1801 42 år .. Anne ? f: i ** antek Anne er Torjer's fyrste kone's navn g: før 1788 d: før 1792 2 Knud Torgesøn Gjeskelien f: omk. 1788 i Gjeskelien Tinn -ft1801 13år** ungkarl v dåp Anne Anne Olsdtr Hofshuus f: i ** pige 3 Kittels kone Anne Knutsdtr Hofshuus f: 15 jun 1829 i Tinn Ft1865 krkbk 56 Tinn/Atrå d: 18 jun 1898 i Åmli ** v gifte bosted Almelistue *** eg får ikkje noko skikk på layout her*** mvh kse ***

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjetil Sigvart Eidskard

*** Grethe - godt spørsmål. Det kan faktisk være at det er kun en person - dersom helt sikkert burde det stått enkemannn ved gifte nr2. Det gjør det ikke - alikevel er dette trolig slik at f 1828 er en regnefeil og at fødd 18.april 1832 er rett og kun 1 person.*** mvh kse ***

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjetil Sigvart Eidskard

*** Grethe - mht koner / barns data så er det fult mulig det er sammen mann - men det bruker jo stå enkemann v nytt gifte . hvilket det ikke gjør. Første ekteskap er i Vinje 14.juni 1850 og annet ekte er 25.juni 1901 i Åmli. pt hoder jeg en knapp på at en Kittel er gift 2 ggr. Men takk for at du satte meg på den ideen. Jeg skal sjekke ft 1900 i Åmli - antar der er kun en. Dødsdato er 20.des 1917 i Åmli*** mvh kse ***

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anfinn Bernaas

Eg har ikkje sjølv høve til å gå inn i materien no, dessverre, men her legg eg ut det Hovinsoga (ny utgåve 2007) skriv om familien, og vonar det kan vera til noko hjelp. Sjå under Stuvekås (Stoe):

bilete8686.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anfinn Bernaas

Eg har ikkje sjølv høve til å gå inn i materien no, dessverre, men her legg eg ut det Hovinsoga (ny utgåve 2007) skriv om familien, og vonar det kan vera til noko hjelp. Sjå under Stuvekås (Stoe):

bilete8686.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjetil Sigvart Eidskard

*** Takk for kjemperespons - det eg manglar nå er fødsel helst i kyrkjebok - for (Kittil f 1828?) og Kittil fødd 28.april 1832. DET ER STOR SANNSYNLIGHET AT DETTE ER KUN EN PERSON (SOM I ÅMLI BLIR GIFT 2 GANGER?)Har leita - men intet resultat i Tinn.*** mvh kse ***

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anfinn Bernaas

Kjetil Sigvart: Går det ikkje litt fort i svingane her no?Kjetil Brynjulvsson ('Urdalsstøen') finn du som døypt 27. mai 1828 i kyrkjeboka for Gransherad/Hovin. Bror hans, Ola Brynjulvsson ('Almelien'), finn ein døypt 20. juli 1832 i same kyrkjebok.To brør Kjetil Brynjulvsson, f. 1828 og 1832, finn eg ikkje spor av.Kjetil Brynjulvsson, 23 år, 'løskarl', på Gunnleiksrud i 1865 (innlegg 5 og 7) kan ikkje vera den Kjetil som er fødd i Hovin i 1828. Alderen stemmer blant anna slett ikkje. I 1865 ville Kjetil Brynjulvsson frå Hovin vore 37 år, og dessutan gift forlengst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anfinn Bernaas

Innlegg 16 retting: Bror hans, Ola Brynjulvsson ('Almelien'), finn ein døypt 12. august 1832. Fødselsdato var 20. juli 1832.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjetil Sigvart Eidskard

*** Anfinn - enkelt og greit eg brukar den i (18) - det passar utmerket - gutten har gifta seg to gonger i Åmli - utrekning av fødsel ved aldersangivelse er sjeldan rett. NÅ ER DET VEL PÅ TIDE INN Å HEIE PÅ 50 KM GUTTA -*** 1000 takk også til dykk andre .*** MVH KSE ***

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Fiane

Det er ein opplysning om Kjetil Brynjulvson og Anne Knutsdotter som sidene frå Hovinsoga ikkje nemner. Etter at dei fekk Birgit på Digerud i 1850, reiste dei vestover, og 2.februar 1853 fekk dei Ole på Fisterholmen i Hjelmeland i Rogaland. I kyrkjebok A10 - 8 for Fister blir dei kalla ' Inderst ...... Skyggen af Tinds Præstegield under deres flyktige ophold paa Fisterholmen'. Det neste eg har funne om dei, er at dei i 1856 fekk Anne på Epletveiteige i Åmli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.