Gå til innhold
Arkivverket

[#76411] Manglande bøker ved val: ”Prestegjeld/sokn: Ulstein”


Gjest Sigurd Eliassen
 Del

Recommended Posts

Gjest Sigurd Eliassen

Dersom vi brukar ”Søk i namn på prestegjeld/sokn:”, verkar alt som det skal.Når vi går inn i Skanna kyrkjebøker og vel ”Fylke: Møre og Romsdal”, kjem det fram 14 bøker for heile Ulstein prestegjeld.Når vi vel ”Prestegjeld/sokn: Ulstein”, kjem det fram berre 1 av 3 bøker.Når vi vel ”Prestegjeld/sokn: Ulstein/Hareid”, kjem det fram berre 2 av 6 bøker.Når vi vel ”Prestegjeld/sokn Ulstein/Ulstein”, kjem det berre fram 3 av 5 bøker.Dersom vi brukar ”Søk i namn på prestegjeld/sokn:”, ser det derimot ut til å fungere som det skal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristian Hunskaar

Det er pussig at du opplever dette. Når jeg gjør valg prestegjeld/sokn etter dine anvisninger, får jeg opp det rette antallet bøker. Er problemet ditt vedvarende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristian Hunskaar

Jeg får imidlertid samme problem som deg når jeg forsøker andre prestegjeld/sokn i andre fylker. Jeg har fått et tips her på huset om at dette kan være en feil knyttet til den ukentlige oppdateringa av webdatabasen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.