Gå til innhold
Arkivverket

[#76449] Feil i utvalg KB Oslo


Gjest Solveig Håklev
 Del

Recommended Posts

Gjest Solveig Håklev

Legger inn:Fylke : OsloKB type : MiniListetype : Fødte/DøpteFår opp 13 lister,men det er da flere ? Hva skjer ? Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solveig Håklev

Prøver igjenEr det ingen andre som har problemer med kirkebøkene ?Var nå inne på konf.Paulus,skrev kun Paulus i nederste søkefelt Tok så 'opphev valg'for å gjøre andre søk Skrev inn Eiker,men fikk fremdeles opp Paulus. Er det min PC som er kranglete eller er det noe iveien med søkesystemet ? Hadde vært bra om noen testet detteHilsen Solveig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anette S. Clausen

Jeg ser at det har vært noe feil hos deg for når jeg bruker lenken din kommer listen opp med 141 treff, men bare 13 av dem har aktive lenker.Vi har fått hyppige meldinger om denne type feil den siste uken. Teknisk ansvarlige i Riksarkivet er klar over feilen og arbeider med å finne en løsning.'Opphev'-knappen skal fungere fint, så akkurat der kan det kanskje være noe med nettleseren din. Hvilken nettleser bruker du? Har du evt. prøvd andre nettlesere og fått samme reaksjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solveig Håklev

HeiTakker for svar Bruker IE og det har alltid fungert bra for meg. Siden det jobbes med dette i Riksarkivet,skal jeg smøre meg med tolmodighet :) Nå fungerer opphevknappen også !Hilsen Solveig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila Christiansen

Jeg sliter også med utvalg i Oslo, dette har ikke noe med hvilken maskin eller nettleser eller internett-leverandør man bruker. Jeg hadde samme problem i Norge, og har det samme nå i USA med andre maskiner.Det er noe som er helt galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.