Gå til innhold
Arkivverket

[#76472] Peter Berntsen og Mette Harmensdatter, Bergen 1700-tallet


Gjest Kjetil Østebø
 Del

Recommended Posts

Gjest Kjetil Østebø

Peter Berntsen og Mette Harmensdatter fikk 8 barn i Bergen mellom 1715 og 1734, henholdsvis Inger 1715 [url="http://digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=12&filnamn=dp13011700nk&gardpostnr=2209&personpostnr=17635&merk=17635#ovre>Lenke , Jacob 1717 Lenke , Bernt 1719 Lenke , Johanna 1720 Lenke , Bernt 1723 Lenke , Harman 1724 Lenke , Harman 1730 Lenke og Anna Marie 1734 Lenke . Tror Herman født i 1730 må være Herman Pettersen Brun/Bruun som jeg har etterlyst tidligere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Berit Knudsen

Jeg fant en vielese i KK Bergen 17/7 1712 mellom Peter Bruun og Ide Jørgensdatter Bruun. Nest nederst v.side h.kol. Lenke Kanskje dette er foreldrene til Hermann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjetil Østebø

Hei Berit!Tusen takk for tilbakemeldingen, kjempeflott med hjelp. Har imidlertid sjekket denne Peter Bruun ut av saken tidligere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjetil Østebø

Vet noen hvorfor lenkene endrer seg? Ser at alle jeg har lagt ut her nå viser til feil sted, hvordan kan man unngå dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.