Gå til innhold
Arkivverket

[#76515] Christen Henrichsen Wiborg f. ca. 1648 på Fiskum i Øvre Eiker


Gjest Ellinor Simensen
 Del

Recommended Posts

Gjest Ellinor Simensen

Christen Henrichsen Wiborg ble født ca. 1648 på Fiskum i Øvre Eiker. Han var gift og hans kone ble begravet 14.august 1739. Det har ikke vært mulig å finne navnet på konen.De hadde barna: Povel, Simon, Ole, Gunder, Sophia og Barbara som alle bosatte seg i Vestfossen. Sophia giftet seg 13.juni 1713 med Gregers Henrichsen.Dette er alt jeg vet om denne slektsgrenen. Noen som har flere opplysninger?Takknemlig for svar.Mvh Ellinor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Jeg lurer på om du kan finne noen opplysninger i skifter . Her på Kongsberg fant jeg skifte etter datter Barbara : LenkeMulig det finnes opplysninger under skifter i Drammen også?Kan lete litt.Mvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Jeg har prøvd å finne barndåper til barn av Christen Henrichen i Ø-Eiker, men de eldste barndåper er ikke nevnet fornavn på barnet heller ikke fars farsnavn er med, kun bosted.Har derimot funnet flere barn av Greger Henrichen i de nærmeste årene etter vielsen. Tenkte at faddernavn kunne være til hjelp her? LenkeDet er nevnt en ukjent madame her, som jeg lurer litt på?Kan du kikke litt på dette.Mvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.