Gå til innhold
Arkivverket

[#76581] Karen Pedersdatter f 1856


Gjest Henning Otto Karlsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Henning Otto Karlsen

Fikk akkurat informasjon fra statsarkivet at min oldermor var født Karen Pedersdatter. Hun giftet seg i 1886 med Oscar Paulsen født 1861 i Skien. (Dissentere) Dessverre er det uklart hvor hun kom i fra evt hvor hun var født. Fortalt ble jeg alltid av min mor at hun het Karen Pedersen. Har noen en anelse om hvor min oldemor var født og hvem evt var hennes far. Hennes barn het Ragna,Dordi,Olga,Anna,Otto,Sigrid og Karen. Flere av disse har Karen Pedersen som mor og Oscar Paulsen som far.( Ragna nevnes med Carl Andersen som far.)Jeg leter etter hennes fødested samt farens navn.Mvh Henning Karlsen Wien

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carsten Schanche

Dette er muligens samme Karen Pedersen f. i Sandefjord og konf. i Gjerpen med uægte født barn Ragna Katrine f. 1882 Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henning Otto Karlsen

Hei i fra Wien!Mange takk, jeg fant henne som døpt i Sandar 1856 og fant slekta tilbake til Kongsberg og Trodheim to generasjoner tidlige.Henning Karlsen Moselgasse 26/8/3 Wien

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.