Gå til innhold
Arkivverket

[#76601] Karoline Berntsen Pleiedatter ant. som egen 1885 Valberg på Sjomnes i Narvik


Gjest Steinar Olsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Steinar Olsen

heipå denne linken Lenke finner en hos Johan Larsen, fra Ankenes. Karoline Berntsen d ug Pleiedatter ant. som egen 1885 Valberg NorJeg vet hva foreldrene het og hvor de bodde intil 1900 men er det noen som hvet noe om hvor hun ble av senere. Ble hun gift etc...?Steinar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steinar Olsen

bare et lite tillegg. Her er et spørsmål jeg har om hennes foreldre bosatt i Vågan 1900. Bent døde 1902 og er gravlagt i Valberg. LenkeSteinar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solveig Håklev

Se på nr 20 piker,kan være rett Karoline ? Kildeinformasjon: Nordland fylke, Sulitjelma i Fauske, Ministerialbok nr. 850A02 (1910-1920), Fødte og døpte 1913, side 36. Permanent sidelenke: LenkeDenne Karoline Birgitte er gravlagt i Fauske Reg. på gravminner DIS-Norge med efternavn Olsen Storli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steinar Olsen

heidet ser ut til at det stemmer, domt jeg nettop har levert fra meg Fauskeboken som dekker Sulitjelma.Det som er interesse er jo om det finnes etterkommere i dag.Steinar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steinar Olsen

heifinner at de hadde minst 3 barn. de ble gift før 1913 trolif etter 1910 siden Isak er født 1890, men har ikke funnet dem ennå.Barn (men hadde de barnebasrn etc tro)1. ukjent2. Odlaug Johanna Regine Olsen Storli 1913 - ?3. Hans Parelius Olsen Storli 1915 - 1992 g. m. Elbjørg Kristine Hansen f. 1911 på Bjarkøy d. 1996 på Storsteines. Presten skriver at foreldrene hadde to barn før han.4. Ingemann Berg Olsen Storli f. 1918om de hadde flere barn har jeg ikke funnet ut av ennå.Steinar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steinar Olsen

heifunnet Karoline Berntsen i Fauskeboken s. 370. de har barn følgende steder (de 4 yngste). 3. Ingenmann på Notodden, 4. (g. Magnussen) Skorovatn, 5. (g. Hagen) Oslo og 6. bosatt i MagnorKjenner noen til Storlisøsknene Signe, Haldis og Ingrid. på disse stedene. s olsen3 krøllalfa broadpark . noSteinar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.