Gå til innhold
Arkivverket

[#76605] Opphavet til Fraas-ætti i Sogn - frå Danmark eller Tyskland?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Balthazar Fredrik Fraas, premierlieutenant og gardbrukar på Sjøtun i Hafslo, Sogn, vert oppgjeven vera fødd i Tønning i Holstein kring 1714 som son av:Philip Christopher Fraas, premierlieutenant, død 1750, og kona Wiviche (Hansdotter York?), død 1756.På FamilySearch finn me opplysningar om ein:Hans Fraas, fødd i Uhse, Præstø amt, Danmark kring 1715 som son av:Philip Christopher Fraas og kona Wibeke, gifte i Uhse kring 1712.Ingen tvil om at me her taler om same huslyden, men Tønning er på vestkysten av Holstein, medan Præstø amt er heilt sør på Sjælland!På FamilySearch finn me òg ein Balthazar Fraas, fødd i august 1677 i Modlich, Brandenburg (Preußen), døydde 17.10.1719. Kan det vera ein farbror av Balthazar Fredrik i Hafslo?Eg står heilt fast på dette problemet, men kanskje finst det nokon på Digitalarkivet som kan bidra med noko? Kvar finn me opphavet til denne ætti?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karin Moen

Fra Ullensaker bygdebok: Slekten Fraas innvandret fra Danmark, jeg har en Maja/Marie Fraas 1892-1976 i min slekt g.m.Amund Torbjørn Hansen Furulund 1886-1970 mange etterkommere, Majas foreldre var: Frederik Balthazar Fraas født Sogn 1849-1913 og Severine Eriksdtr. Venjum født Luster 1853-1939. Fredrik Fraas var stortingsmann 1891-1900 forkynner og legpredikant. Så Ullensaker bygdebok forfatterne mente de innvandret fra Danmark.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hei Karin!Hjarteleg takk for spennande innlegg. Pussig at du nemner ætti Furulund. Huslyden til Marie Fraas og Amund Furulund er ein del av prosjektet mitt (bygdebok for Luster), og eg manglar nokre detaljar om nokre av borni deira. Kan du hjelpa meg?* Dato og stad for vigsli til Kari Marie Furulund (1923-2005) og Kåre Nordby (1920-1999)?* Bustader for ovannemnde par med tidsrom?* Eit eventuelt mellomnamn for Eilif Eide (1926-2002) og namn på far hans?Hjarteleg takk på førehand!Med venleg helsing,Lars E. Øyane - lars.e.oyane@sdsl.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karin Moen

Jeg har ikke mer info om Kari Marie og Kåre Nordby enn du har. Når det gjelder Eilif Eide giftet han seg i Nordstrand kirke/Oslo i 1956 med Gerd Severine Furulund, han var fra Stavanger og farens navn Ingvar Kristian Eide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.