Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Lars E. Øyane

[#76607] Otto Falch Erikson Bisgaard, fødd Sogndal 1768, levde 1801 - agnaden hans?

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Otto Falch Erikson Bisgaard, son av gardbrukar Erik Rasmusson Bisgaard på Amla i Sogndal og kona Gunhild Sophie Larsdotter Rødberg frå Sjøtun i Hafslo, vart døypt i Sogndal 27.10.1768. Han er nemnd i FT1801 i Sogndal, ugift, men vert so borte.Er det nokon som har eit tips å komma med når det gjeld lagnaden hans?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Grethe Flood

Er dette broren, søsteren og moren i f.t. 1801? LenkeGrethe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Grethe Flood

Kan dette være søsteren Anne Maries ekteskap? [url="http://www.digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=10&filnamn=sognvigd&gardpostnr=26987&merk=26987#ovre>LenkeSogn og Fjordane fylke, Sogndal, Ministerialbok nr. A 9 (1809-1821), Kronologisk liste 1815, side 70. Permanent sidelenke:  Lenke Permanent bildelenke: LenkeAnfinn Johannesen døde i 1834, Lenke og skifteprotokollen viser at Anfinn ikke hadde livsarvinger – se side 548 - Sogn og Fjordane fylke, Indre Sogn sorenskriveri, Skifteprotokoll A 15b , 1833-1837: LenkeEnken Anne Marie døde i 1842 - LenkeBroren til Otto, Arent, ser ut til å være død i 1844 – Lenke. I selve kirkeboka synes jeg det står Bisgaard - Sogn og Fjordane fylke, Sogndal, Ministerialbok nr. A 11 (1839-1847), Døde og begravede 1844, side 214. Permanent sidelenke:  Lenke Permanent bildelenke: 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Grete Singstad Paulsen

Lars, du skriver at Otto Falch Erikson Bisgaard er nevnd i FT 1801 i Sogndal, men jeg har problemer med å finne han i tellingen. Finner han heller ikke konfirmert i Sogndal.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.