Gå til innhold
Arkivverket

[#76607] Otto Falch Erikson Bisgaard, fødd Sogndal 1768, levde 1801 - agnaden hans?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Otto Falch Erikson Bisgaard, son av gardbrukar Erik Rasmusson Bisgaard på Amla i Sogndal og kona Gunhild Sophie Larsdotter Rødberg frå Sjøtun i Hafslo, vart døypt i Sogndal 27.10.1768. Han er nemnd i FT1801 i Sogndal, ugift, men vert so borte.Er det nokon som har eit tips å komma med når det gjeld lagnaden hans?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
Gjest Grethe Flood

Kan dette være søsteren Anne Maries ekteskap? [url="http://www.digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=10&filnamn=sognvigd&gardpostnr=26987&merk=26987#ovre>LenkeSogn og Fjordane fylke, Sogndal, Ministerialbok nr. A 9 (1809-1821), Kronologisk liste 1815, side 70. Permanent sidelenke:  Lenke Permanent bildelenke: LenkeAnfinn Johannesen døde i 1834, Lenke og skifteprotokollen viser at Anfinn ikke hadde livsarvinger – se side 548 - Sogn og Fjordane fylke, Indre Sogn sorenskriveri, Skifteprotokoll A 15b , 1833-1837: LenkeEnken Anne Marie døde i 1842 - LenkeBroren til Otto, Arent, ser ut til å være død i 1844 – Lenke. I selve kirkeboka synes jeg det står Bisgaard - Sogn og Fjordane fylke, Sogndal, Ministerialbok nr. A 11 (1839-1847), Døde og begravede 1844, side 214. Permanent sidelenke:  Lenke Permanent bildelenke: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grete Singstad Paulsen

Lars, du skriver at Otto Falch Erikson Bisgaard er nevnd i FT 1801 i Sogndal, men jeg har problemer med å finne han i tellingen. Finner han heller ikke konfirmert i Sogndal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.