Gå til innhold
Arkivverket

[#76608] Telemark: Ø.Porsgrunn: Iver Kiøstolsen (f. ca. 1779)


Gjest Hermod Moursund
 Del

Recommended Posts

Gjest Hermod Moursund

I FT 1815 og 1825 er høker Iver Kiøstolsen (f. ca. 1779) og kona Anthonette Christensdatter' (f. ca. 1777) nevnt i Østre Porsgrunn. De hadde bl.a ei datter Kristina (Anna Thalie Karen Christine - f. ca. 1821).Finner dem ikke i FT 1801 eller i kirkebøkene for perioden 1776-80 i Porsgrunn. Er det noen som vet hvor disse stammet fra? På forhånd takk for opplysningene!Hermod Moursund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hermod Moursund

For å bryte tausheten, har jeg funnet på FS Kjøsten Nilsen og Ane Justadeie som foreldre til en Iver Kjøstelsen i Lier i Buskertud. Det trenger ikke å være helt galt da jeg ikke finner Iver og Antonette i Porsgrunn ved FT 1801. Kjøsten er blitt enkemann på 66 år på Opsahl i Lier. Men om dette er riktig, er vanskelig å si.Hermod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hermod Moursund

Denne ser ut til å være svært vanskelig.Hvis FS er riktig - at Kjøsten Nilsen og Ane Justadeie er foreldre til Iver Kjøstelsen, finner vi dem igjen i FT 1801 i Lier i Buskerud. Kjøsten født ca. 1735.Men det er vel ingen som har opplysninger om disse. Takk uansett hvis noen har prøvd å hjelpe meg.Hermod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.