Gå til innhold
Arkivverket

[#76612] Søsken til Knut Larsen Birkeland f. 1834 og Anne Sjurdtr. Birkeland f. 1837


Gjest Terje Aarland
 Del

Recommended Posts

Gjest Terje Aarland

Er det mulig å finne info om søskene til Knut Larsen Birkeland f. 1834 og hans hustru Anne Sjursdtr. Birkeland f. 1837 -25.06.1888 Manger sogn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Aarland

Jeg ønsker å vite om noen av søskene til Knut Larsen og Anne Sjursdtr sine søsken utvandret til USA evn. hvos?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Aarland

Kan det være at Anne og hennes familie bor sammen med hennes foreldre og hennes søsken i 1865? Da er litt av saken løst, men hadde hun flere søsken og hvor kom Knut fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olaf midtgård

Hei Terje Dei du søkjer etter er å finna på side 701 bind 2 RADØY gjennom tidene. Poss 76616 søker også etter samme person. Mvh Olaf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Aarland

Her er det noe som ikke stemmer? Jeg kan ikke finne noen sammenheng mellom 76616 og 76612. Jeg har ikke tilgang til Radøybøkene og derfor er det jeg ønsker å vite hva som evn står på side 701 bind 2 Radøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.