Gå til innhold
Arkivverket

[#76621] Aner til Martha Sæbø Johannesdtr ( eller Johannesdatter)? født 1843 søkes?


Gjest STEINAR WEIE
 Del

Recommended Posts

Gjest STEINAR WEIE

Hun ble gift i Kvindherred 17/6 1874 med Karl Fredrik Lundgren (1832- 18 Jan 1893) han skulle være smedemester og var fra Kalmar, SVERRIGE.Hun var min oldemor, jeg skulle veldig gjerne vite om det finnes noen nålevende personer når man går i bredden, (dvs gransker alle søsken) og gransker disse etterkommerne! Kjempeglad hvis noen gir tilbakemelding på begge disse personene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest STEINAR WEIE

TIL ANN HELLE OG BERIT KNUDSEN: Tusen takk for innlegg, er dere i slekt med MARTHA JOHANNESDATTER?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann Helle

Hei!Kjekt å kunna vera til hjelp. Kjenner ikkje til at eg har slekt den vegen.Sæbø; er eit etternamn frå Eidfjord i Hardanger, det var derfor etterlysinga fanga mi interessa. Kanskje du har aner frå Hardanger?Mvh ann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.