Gå til innhold
Arkivverket

[#76627] Tydehjelp Tune 1812


Gjest Håvard Skjelstad
 Del

Recommended Posts

Gjest Håvard Skjelstad

Gjelder Anders - andre gutten på side 209.Faren tyder jeg til å være Jacob Andersen, Højda. Men kan noen hjelpe med resten?Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Anders født .. 21de - tvilling. Foreldre Jacob Andersen Høgda h. Elen Hansd. Test: Johanne Andersd. Bjømeland/Bjørneland?, Birthe Olsd. Hollebye, Hans Tostensen Høgda, Helge Johannesen Math.. Olsen Ødegaarden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solveig Hanssen

Hei!Anders sin tvillingsøster finner du i 2. kolonne, helt nederst. Hun fikk navnet Inger.Opplysn om henne tyder jeg til: Inger. Tvilling født 21de juni. Foreldr: Jacob Andersen Høyda, h Elen Hansdtr. Fadr: Albina Olsdtr Høyda, Fredricka Hollebye, Anders Halvorsen Biørneland. Magnus Halvorsen. ??? Johannesen, Lille Ager.Fornavnet til siste fadder er jeg usikker på. Håper andre korrigerer dersom jeg har tydet feil.Mvh Solveig Hanssen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.