Gå til innhold
Arkivverket

[#76711] Svenske


Gjest Lisbeth Sotnedak
 Del

Recommended Posts

Gjest Lisbeth Sotnedak

Er det noen som kjenner til Karl Johan Eriksen (Erikson) født 1871 jobbet her i Norge ved århundreskiftet,trolig ved å bygge Gjøvikbanen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lisbeth Sotnedal

Er det noen som kjenner til Karl Johan Eriksen (Erikson) født 1871 jobbet her i Norge ved århundreskiftet,trolig ved å bygge Gjøvikbanen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eva Tomter

Har du ingen opplysninger om Karl Johan? Hvor i Sverige han kom fra, navn på far? Kan det være denne i 1900? [url="http://www.digitalarkivet.no/cgi-win/WebCens.exe?slag=visbase&sidenr=28&filnamn=f00716&gardpostnr=62&personpostnr=361&merk=361#ovre>Lenke Var han gift og med hvem? Jeg finner to Carl/Karl Johan i Sverige, født 1871. Askum 12.03.1871 Carl Johan Eriksson, far Erik Larsson, mor Sara Elisabeth Johansdotter fra Malmöen. Så er det en Karl Johan Eriksson født i Rute på Gotland 29.07.1871, far Erik Olsson, mor Brita Helena Bostrøm, Brantings. Dette er Släktsdata sin base, men den er mangelfull. På FS finner jeg feks denne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Her er en svensk Karl Eriksson som arbeider ved jernbananeanlegg samen med sen rekke svenske arbeidere i 1900 i Norge: LenkeIkke lett å finne uten flere opplysninger, er jeg redd. Mvh,Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.