Gå til innhold
Arkivverket

[#76714] Ukjent brudepar fra Stord.


Gjest Johan Arthur Hansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Johan Arthur Hansen

Er det noen her som drar kjensel på dette brudeparet som Sverre Kannelønning har fotografert på Stord? Mvh. Johan Arthur Hansen

bilete8859.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Kanskje derfor det var noko kjent, at eg faktisk veit kven barnebarnet/barnebarnsbarn(?) ;-)er?Det er faktisk ikkje ulikt, til og med bartene liknar :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Jeg har flere Vallestad i slekten min, men ikke disse to hvis de ikke har brukt patromynikon. Skal se nærmere på dette! Takk for at du prøver å finne løsningen Mariann! Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Hei Anne Kristine! Hvem er Kristoffer og Andreas Vallestad. Har du navn på foreldrene? Flott innspill du kommer med! Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hei Johan Arthur :-) Kan du senda meg ein e-post?Det er ikkje berre pga. biletet her, men har noko anna eg må spørja om også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Hei Arnfrid! Jeg har vært der, men har ikke gått gjennom alt. Vi har mange bilder av Kannelønning i familien, da han var gift med søster til min kones farfar. Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Kristine L.Andersen

Hei igjen! Prøvde å legge inn svar tidlegare, men lukkast ikkje. Kristoffer, var fødd ca.1848 i 'Søndfjord', sonen Andreas Kristoffer, var fødd i 1883. Dersom det er denne slekta så er der mange etterkomarar i Sunnhordlandsregionen og Stord. Fint om du sender meg ein e.post..Anne Kristine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Hei Anne Kristine! Takk for svaret! Den familien Vallestad som jeg har kommer fra Vallestad på Askrova i Kinn. Tror den familien du nevner kommer fra Vallestad i indre Holmedal (Gaular i dag) Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Det kan jeg i allefall med det omtrentlige tidspunktet bildet er tatt. Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Det kan i allefall stemme med det omtrentlige tidspunktet bildet er tatt. Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Denne Cecilie som giftet seg med Andreas Vallestad er i allefall i slekt med meg - om enn litt langt ute. Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

No har eg snakka med han eg trudde kunne vera barnebarnet, og det stemmer :-))Det er Andreas og Cecilie Vallestad :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hadde det ikkje vore for det gode tipset frå Anne Kristine i Skjold, så hadde det ikkje gått :-))Men det var litt morosamt, eg skreiv jo i fyrste innlegget mitt at eg synst det var noko kjent, men skjøna ikkje kvifor :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.