Gå til innhold
Arkivverket

[#76722] Vielse i Bergen, Anna Jakobsen


Gjest Mona Nygaard
 Del

Recommended Posts

Gjest Mona Nygaard

Jeg lurte på om det var mulig å finne vielsen til Anna Jakobsen i Bergen. År 1918-1940. Hun var tilflytter fra Trondheim/Mo i Rana. Vi tror hun var født i 1891.mvh Mona Nygaard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Her er det mange å velge i!Vi finner en med fødested Mo i Rana: Anna Jacobsen, dampskipspike født 9. januar 1886 i Mo i Rana, giftet seg i Sandvikskirken 12. april 1920 med fyrbøter Halfdan Sørensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mona Nygaard

Tusen takk for hjelpen:) Det kan jo være henne, vi vet hun fikk fire jenter her i Bergen, alle født mellom ca 1920 og 1930. Hennes sønn Øistein Øien(min morfar) var født i Trondheim i 1912, og hun hadde to barn til der oppe.Hun var ikke gift med noen av sine barns fedre i Trondheim. Tok hun navnet Sørensen når hun giftet seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mona Nygaard

Tusen takk for hjelpen igjen Yngve :) Det var riktig Anna Jakobsen du fant frem til. Jeg har nå funnet hennes fire døtre her i Bergen, og en datter til i Hemnes,Nordland.Mona

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.