Gå til innhold
Arkivverket

[#76749] Tilhører intet kirkesamfund/har ingen dåp


Gjest Kathe Tove Røed
 Del

Recommended Posts

Gjest Kathe Tove Røed

I 1900-tell står familien Ask oppført i Gravergaten. Vet noen hvilken kirke Gravergt. kan tilhøre - de bør vel være registrert et sted selv om de ikke hadde dåp. På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gaute Klepp

Alle barna er født i Oslo:a) Abraham f. 15 nov. 1893.b) Josef f. 15 nov. 1893.c) Judith Salome f. 7 aug 1895d) Ruth f. 9 sep 1899Opplysningene er hentet fra FS. Når det gjelder Ruth passer ikke årstallet med folketellingen. Det passer og dårlig med Efrat, som etter FT er født 17 jul 1899.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kathe Tove Røed

Tusen takk begge to, nå vet jeg,etter all sansynlighet hvor jeg skal lete etter de neste tre barna: Machirs Kisea,Essie Ziphora og David Carl.Ellers kan jeg fortelle at Efrats fulle navn var Efrat Hasleponi Syntyche. Med vennlig hilsen Kathe T. Røed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kathe Tove Røed

Takk igjen! Emma ble også utmeldt av statskirken fra Vestre Aker 1.2.1888. I merknade står det at hun ville være 'en fri Kristi etterfølger'. Det var mange fra Ladegårdsøen (Bygdø) som meldte seg ut av statskirken i årene rundt 1890.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.