Gå til innhold
Arkivverket

[#76799] *Kristian* Joakim Nyvoll född 1903-07-29 död 1942-09-22.


Gjest Sonja Rudström
 Del

Recommended Posts

Gjest Sonja Rudström

Hej! Jag heter Sonja Rudström och har släktforskat sedan 2000 och är nyfiken på min morfars syskon. Jag undrar om någon kan hjälpa mig med syskonen till *Kristian* Joakim Nyvoll född 1903-07-29 död 1942-09-22. När de var födda, avled, äktenskap, barn, namnen på familjemedlemmarna och deras olika datum. Namnen på syskonskaran följer här: Edenhart Nyvoll född 1887 Hilma Nyvoll född i Josefvatn Balsfjord Norge *Kristian* Joakim Nyvoll född 1903-07-29 i Josefvatn Balsfjord Norge Oline Nyvoll född i Josefvatn Balsfjord Norge Anna Nyvoll född i Josefvatn Balsfjord Norge Alvilde Nyvoll född 1911 i Josefvatn Balsfjord Norge Hildur Nyvoll född i Josefvatn Balsfjord Norge Malvin Nyvoll född i Josefvatn Balsfjord Norge Edenhart vet jag att han gifte sig med en från Halmsta i Halland efter det att han hade emigrerat till Canada, men jag vet inte när. Min mamma kommer inte ihåg när dessa syskon föddes och inte heller när Edenhart emigrerade. Jag hoppas du kan hjälpa mig. Tack på förhand Sonja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.