Gå til innhold
Arkivverket

[#76800] Felespiller-Telemark


Gjest Hilde Rossing
 Del

Recommended Posts

Gjest Hilde Rossing

Ingen her som er gode på hvor man kan få mer info rundt dette?Jeg har prøvd å søke litt på Vikingskog med dårlig resultat.Takknemlig for hjelp.Mvh Hilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tore S. Falch

Forsøk med en telefon til Knut Buen! Om han ikke vet svaret, får du deg i det minste en hyggelig prat.Redaksjonen i Folkemusikkhalvtimen i NRK (- forøvrig verdens eldste musikk-radioprogram) kan vel kanskje også hjelpe deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gro Berit Sternang

Eg har nett sendt spørsmålet vidare til familien, så får vi bare vente og sjå om dei finn ut av det. Dette er ein kjent slått og mange har spela den, seier mor mi.mvh Gro Berit (som var mange gonger i stoga til Kjetil som jentunge).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde Rossing

Takk for innspill, Tore Og Gro Berit! Da avventer jeg til jeg hører om du finner utav det, Gro Berit!Mvh Hilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Gro Berit Sternang

Eg har ikkje fått noko tilbakemelding her. Så om du ikkje allerede har ringt til Knut Buen, så ville eg bare prøve det. Eg trur nok han vil høyre det på spelemåten.mvh Gro Berit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde Rossing

Hei igjen Gro Berit, og takk for at du prøvde å hjelpe:)Familien til Kjetil Flatin har vært i kontakt med Vikingskog som mener at opptaket er Håkon Høgemo fra Øvre Årdal.Så vet vi det:))Mvh Hilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.