Gå til innhold
Arkivverket

[#76804] Søker Østfold-mann i Sauda


Gjest odd marthinsen
 Del

Recommended Posts

Gjest odd marthinsen

Jeg søker bror til min mormor som en gang i mellomkrigstiden flyttet til Sauda i Ryfylke. Det er Alf Henry Andresen eller Andreasen, f. 7. mai 1900 i Borge, Østfold. Jeg vet ingen ting om ham, derfor prøver jeg dette forum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odd marthinsen

Ja, jeg er oppmerksom på etternavnet Ødegaard, men jeg har et postkort med adresse Alf Henry Andresen, Sauda. Kortet ble nok aldri sendt. Derfor tror jeg han brukte Andresen eller Andreasen som etternavn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Jeg legger inn 1900 -tellingen for Borge i Østfold med familien her: LenkeHar søk i Dis gravminner om han skulle være registrert der som Ødegaard, men har ikke funnet noen sikker kandidat.Siden vi ikke vet hvor han døde, så blir det å søke lansomfattende søk i gravminner.Riktignok finner jeg en god del Ødegaard-navn, men ingen Alf Henry, dessverre. Kan det tenkes han har flyttet utenlands Mvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Annalisa Thelin Knutsen

Hei Jeg har sjekket Norges Bebyggelse fra ca 1957, han bor ikke i Sauda da, hverken med navnet Andersen eller Ødegård. Han bor heller ikke i nærliggende kommuner. Han finnes heller ikke i Adresseboken for 1955 i Stavanger, Haugesund eller Sauda. hilsen Lisa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.