Gå til innhold
Arkivverket

[#76850] Søker opplysninger om Johann S Egeland


Gjest Fred Havn
 Del

Recommended Posts

Gjest Fred Havn

Jeg finner Johannes S Egeland i Ministralbok for St. Johannes i Stavanger. 1899-1917 Side 76 Nr. 56 Prøver å finne ut av når han var født og hvem han giftet seg med. Han er Far til Johannes M Egeland. Ett annet spørsmål som jeg har. Denne personen som jeg hjelper med å finne den norske slekt,ville gjerne finne slektninger i Stavanger. Hvordan går jeg frem for å hjelpe han. Han er født her i Canada og har ingen anelse om slekta i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Øystein Ask

Johannes Martinius blir døpt i St. Petri i Stavanger den 10. august 1884, #147. Foreldre Johannes Svendsen? Egeland f. 1856 og Marte Serine Knutsdatter f. 1849:Kildeinformasjon: Rogaland fylke, St. Petri i Stavanger, Ministerialbok nr. A 15 (1879-1888), Fødte og døpte 1884, side 231. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=1688&idx_id=1688&uid=ny&idx_side=-238>Lenke Permanent bildelenke: Lenke Johannes Svendsen Egeland og hans foreldre i 1865:LenkeJohannes Svendsen og hans familie i 1900:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.