Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Fred Havn

[#76850] Søker opplysninger om Johann S Egeland

Recommended Posts

Gjest Fred Havn

Jeg finner Johannes S Egeland i Ministralbok for St. Johannes i Stavanger. 1899-1917 Side 76 Nr. 56 Prøver å finne ut av når han var født og hvem han giftet seg med. Han er Far til Johannes M Egeland. Ett annet spørsmål som jeg har. Denne personen som jeg hjelper med å finne den norske slekt,ville gjerne finne slektninger i Stavanger. Hvordan går jeg frem for å hjelpe han. Han er født her i Canada og har ingen anelse om slekta i Norge.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Eyvind Knutsen

Dette er emigrasjonen til Johannes m Egeland til CanadaLenkeMvh Eyvind

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Eyvind Knutsen

Johannes M konfirmert i St joh.,her står fullt navn på far og mor:::No.4Lenke Mvh Eyvind

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Fred Havn

Hva er etternavnet til Martha Soren Gift med Johannes Samuelsen Egeland

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Øystein Ask

Johannes Martinius blir døpt i St. Petri i Stavanger den 10. august 1884, #147. Foreldre Johannes Svendsen? Egeland f. 1856 og Marte Serine Knutsdatter f. 1849:Kildeinformasjon: Rogaland fylke, St. Petri i Stavanger, Ministerialbok nr. A 15 (1879-1888), Fødte og døpte 1884, side 231. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=1688&idx_id=1688&uid=ny&idx_side=-238>Lenke Permanent bildelenke: Lenke Johannes Svendsen Egeland og hans foreldre i 1865:LenkeJohannes Svendsen og hans familie i 1900:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive