Gå til innhold
Arkivverket

[#76873] Henrik Andreas Hielm (1799-1847) - Christiane f. Irgens i Kristiansand - lagnad?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Henrik Andreas, kjend som Andreas Børgeson Hielm, frå Kristiansand, var son av regimentskvartermeister Børge Jonasson Hielm i Kristiansand, opphavleg frå Stavanger, og kona Hulleborg Jørgensdotter Abel frå Kristiansand og fødd i Kristiansand 12.1.1799. Han gifte seg i Hafslo 23.8.1822 med Christiane Louise Marie Larsdotter Irgens, fødd i København, Danmark 25.8.1802. Andreas Hielm vart cand.jur. i¤¤¤¤¤ (veit nokon kva år han vart cand.med?)og kom til Solvorn i Hafslo som prokurator i 1822. Andreas og kona Christiane vart buande i Solvorn fram til 1825 då dei flytte attende til Kristiansand. Andreas heldt fram som overrettsprokurator, og dei vart buande i Kristiansand levetidi ut. Andreas døydde i Kristiansand 17.9.1847, medan Christiane Hielm døydde same staden 28.6.1876. Dei fekk fire born i lag:a. Børge Andreasson Hielm, fødd i Hafslo 28.6.1823, døydde i Christiania 14.12.1863. Han gifte seg i Christiania 22.12.1855 med Jenny Mitchell Hansdotter Hielm, fødd i Aker 9.2.1830. Ho d.¤¤¤¤¤ (dato og stad for dødsfallet hennar? – etter 1875 – før 1900?)Børge vart cand.jur. i¤¤¤¤¤ (veit nokon kva år?)og han og Jenny budde i Christiania. Dei fekk fem born i lag.b. Lars Johannes, kjend som Johannes Andreasson Hielm, fødd i Hafslo 6.4.1825, d. i Kristiansand 28.11.1889. Han gifte seg i Kristiansand 30.10.1855 med Gunhild Henriette Henriksdotter Natvig frå Kristiansand, fødd i Kristiansand 2.7.1829. Ho døydde i Kristiansand 22.3.1900. Johannes Irgens var skipsførar og vart sidan skipperborgar i Kristiansand der han og Gunhild budde levetidi ut. Dei fekk tre søner i lag.¤¤¤¤¤ (kan nokon stadfesta at dei fekk berre tre born? - alle nemnde i 1865!)c. Hulleborg Christiane Andreasdotter Hielm, fødd i Kristiansand 10.9.1827, døydde visstnok i Kristiansand 24.8.1828.¤¤¤¤¤ (denne dødsdatoen finst hjå FamilySearch, men ikkje i kyrkjeboki for Kristiansand!)d. Christian Hulbert Andreasson Hielm, fødd i Kristiansand 28.1.1834, døydde i Trondheim 11.5.1902. Han gifte seg i Ullensaker 20.10.1859 med Louise Johanne Margrethe Hoelfeldt Henriksdotter Paus, fødd på Elverum 16.5.1835. Ho døydde¤¤¤¤¤ (dato og stad for dødsfallet hennar? – e. 1902!)Christian var premierløytnant og sidan kaptein i hæren og dessutan jarnbanestyrar. Han og Louise budde i Trondheim og fekk seks born i lag.~~~~~~~~~~~~~~~~Denne huslyden er noko nær komplett for mitt føremål, men nokre detaljar manglar, og ville setja svært stor pris på om nokon kunne bidra med ein eller fleire av dei...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Frank Pagh

Louise Johanne Margrethe Hoelfeldt Paus døde i Trondheim d. 18 oktober 1908.Domkirken Mini 601A31 1891-1911, side 200.Vh, berit Pagh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Grethe og Berit for spennande og nyttige innlegg!Eg konkluderer då med at Lars Johannes og Gunhild i aller fall fekk fire born i lag...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carsten Schanche

Henrik Andreas fikk en antagelig præl.examen i 1816 og blev examinatus juris 13-2-1818 med ei ubekvem, en karakter han forbedret til bekvem ved ny examen 14-9-1818, for den praktiske prøve 17-1-1820 og paany 20-8-1823 fikk han temmelig vel. (Norges prok. ved Finne-Grønn)Børge Hielm tok jur.embedsexamen med karakter 3 i 1853 iflg. Studenter ved Univ. i Christiania.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Frank Pagh

Henrik Andreas Hjelm m/ familie er også omtalt i 'Genealogiske Optegnelser om Slægten Hielm', som er lagt ud under digitale bøker her på DA.Her er sorenskriver Lars Johannes Irgens kone - og mor til Christiane Louise Marie Irgens - omtalt som Christiane _Louise_ Smith.Dette navn er efterhånden gentaget mange steder, men jeg mener ikke, der er belæg for _Louise_.Dåben findes desværre ikke, men - hverken ved hendes konfirmation, vielse, børnenes dåb eller hendes begravelse hedder hun andet end Christiane Smith. Vh, Berit Pagh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Carsten og Berit for nye spennande innlegg!Eg har retta opp namnet til Christiane Smith og stroke Louise.Kva eg eller har om foreldri hennar er:Amtsforvaltar Hans Pauldan Smith i Larvik, son av Nils Smith i Vordingborg, Danmark, og kona Fredrikke Persbøll frå Larvik, dotter av ??? Persbøll.Kanskje kan du Berit retta opp kva som eventuelt er feil her? Og veit du namnet til far hennar Fredrikke?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Frank Pagh

Amtsforvalter Hans Paludan Smith var søn af Henrich Jacobsen Smith og Ingeborg Hansdatter Paludan. Født 1731 (døbt 24 oktober) i Vordingborg. Død 1782 ifølge Vestfolds historie, Grevskapstiden 1671-1821 af Øystein Rian.Frederiche Perbøl var datter af tobakspinder Christopher Nielsen Perbøl og Anna Frederichsdatter Rappe. Født 1739 i Larvik (80 år gl. da hun døde i 1819).----Disse er mine tip3og -4, som jeg har gransket meget i.'Nils (Henric) Smith og Inger Paludan' huserer både i bøger og på nettet. Jeg tør vove den påstand, at de aldrig har eksisteret. : )Perbøl er et stednavn i Sønderjylland og sandsynligvis kommet til Norge med Christopher Perbøls far: skipper Niels Jensen Perbøl, som slog sig ned i Kristiansand.Venlig hilsen, Berit Pagh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Berit for oppklaring av Smith-Perbøl-ætti og opphavet deira! No har eg fått retta manuskriptet mitt tilsvarande pog er godt nøgd med det.Eit anna spørsmål kring Christiane Irgens, f. Smith, er forresten dettre:Eg forstår det slik at Christiane flytte frå Hafslo kring 1836, men kvar flytte ho? Og flytte dei ugift døtrene (Maren Cathrine 1810-1879) og Christiane (1817-1906) med ho?Me veit at Christiane Irgens f. Smith døydde hjå sonen Hartvig, som då var sokneprest til Lyngdal, og i 1865 ser me at dotteri Maren Cathrine då budde hjå den same Hartvig Irgens i Kinsarvik. Der døydde ho i 1879.Den yngste dotteri Christiane f. 1817 budde i 1865 hjå broren Nils, den seinare statsråden, i Christiania og flytte sidan med einaste dotteri hans til Stockholm, Sverige.Eg tek gjerne imot synspunkt på denne problemstillingi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Frank Pagh

Jeg har ikke sikre oplysninger om, hvor Christiane (Smith) Irgens boede efter 1839, men når man ser på dåbsindførslerne i Kinn, kan man få det indtryk, at både hun og de ugifte døtre boede hos Hartvig.Da Christiane blev gift med Lars Johannes Irgens, fulgte også hendes mor og 2 søstre med - indtil søstrene blev afsat. : )Datteren Christiane skulle være død i Stockholm d. 26 februar 1906, men her har jeg ingen dokumentation.Vh, Berit Pagh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Berit for at du deler tankene dine med meg. Me kjem nok aldri nærare svaret på spørsmålet om bustaden til Christiane og dei to døtrene, men det synest logisk at dei følgde med Hartvig til Florø...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.