Gå til innhold
Arkivverket

[#76896] Etterkommere av Thomas Pihl Jordan, Trondheim (Strinda)


Gjest Hans Olav Løkken
 Del

Recommended Posts

Gjest Hans Olav Løkken

Mitt navn er Hans Olav Løkken, Stjørdal. Jeg skriver lokalhistorie: www.historiefortelleren.no hans.olav.lokken@online.noEr medlem av DIS, og har nettopp begynt med slekta, men denne gangen gjelder det en historie jeg skriver på. Har aldri lagt ut noe på brukerforum, så jeg vet ikke om jeg får det til.Holder på med et stygt flyhavari den 28. august 1919, hvor Thomas Pihl Jordan omkom. Leter etter hans slekt / etterkommere.Thomas Pihl Jordan var f. 12.03.1892 på Jarlheim i Trondheim (Strinda). Sønn av Georgina Amalie og Henrik Julius Jordan. Han giftet seg med Trine Steen. De fikk en datter som het Kitty. Familiegravsted: Lade kirkegård. Grav 07. Felt 51. Rad 00C, nr.007, 008, 009. Fester og stellkontakt er Kitty Georgia Jordan Swerre Magnussen. Tror dette er datter til Thomas. Leter derfor etter henne eller eventuelt hennes etterkommere / slekta. Kan noen hjelpe meg her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.