Gå til innhold
Arkivverket

[#76923] Johan Fredrik Boyesen (1807-1889), gassverkskasserar Christiania - ætti hans?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Martha Margrethe Fredrikke Larsdotter Irgens, fødd i Sogndal 12.9.1808, gifte seg i Hafslo 24.7.1835 med Johan Fredrik Johanson Boyesen frå Trondheim. Han var son av kommisjonær Johan Fredrik¤¤¤¤¤ (farsnamnet hans?)Boyesen i Trondheim, oppavleg fr?¤¤¤ (opphavet hans?)og andre kona Sybilla Margrethe¤¤¤¤¤ (farsnamnet hennar?)Harboe fr?¤¤¤ (opphavet hennar?)og fødd i Trondheim 20.2.1807. Johan vart cand.jur. i 1829 og var ei tid sorenskrivarfullmektig i Solvorn, men var frå 1841 underrettssakførar i Førde. Han og Martha flytte so til Christiania der Johan heldt fram som underrettssakførar og sidan som kasserar ved gassverket. Martha d. i Christiania 22.9.1858, og Johan gifte seg att¤¤¤¤¤ (dato og stad for andre vigsli hans? – før 1865!)med Anna Cathrine Sophie, kjend som Thrine Jørgensdotter Henriksen frå Kongsberg. Ho var dotter av prokurator Jørgen Hansson Henschien på Kongsberg, opphavleg frå Øvre Eiker, og kona Sophie Henriette¤¤¤¤¤ (farsnamnet hennar?)Samuelsen fr?¤¤¤ (opphavet hennar?)og f. på Kongsberg 7.12.1819. Dei vart buande i Christiania der Johan d. 4.4.1889. Thrine Boyesen d.¤¤¤¤¤ (dato og stad for dødsfallet hennar?)Johan fekk ikkje born i nokon av ekteskapi sine.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Eg har plukka ut dei opplysningane om denne huslyden som finst i ætteboki for Irgens-ætti, men fleire detaljar manglar, og ikkje finn eg dei heller på FamilySearch!Eg står heilt fast, men kanskje er det nokon som dreg kjensel på desse namni og som kan hjelpa meg vidare?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Sibylla Margrethe Harboe ble i alle fall gift 9.9.1800 i Vår Frue i Trondheim - Sør-Trøndelag fylke, Vår Frue kirke i Trondheim, Ministerialbok nr. 602A03 (1774-1814), Ekteviede 1800, side 158-159. Permanent sidelenke:  [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=16857&idx_id=16857&uid=ny&idx_side=-83>Lenke Permanent bildelenke: LenkeFinner denne damen og hennes sønn, Petrus Harboe, i Trondheim i 1801 - LenkeFinner dette ekteskapet i Vår Frue kirke i Trondheim mellom Samuel Bugge Harboe og Birgitte Nilsdatter Moursund - Sør-Trøndelag fylke, Vår Frue kirke i Trondheim, Ministerialbok nr. 602A01 (1732-1774), Ekteviede 1770, side 218. Permanent sidelenke:  Lenke Permanent bildelenke: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Jørgen Henschien og Sophie Henriette Samuelsen hadde sønnen Johannes Andreas til dåpen i Fjære i 1837 - Aust-Agder fylke, Fjære i Øyestad, Ministerialbok nr. A 2 (1827-1839), Fødte og døpte 1837, side 87. Permanent sidelenke:  [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=9463&idx_id=9463&uid=ny&idx_side=-86>Lenke Permanent bildelenke: Lenke De hadde også sønnen Hans Fredrik Hammerich til dåpen 22.1.1826, Kongsberg. Blant fadderne mener jeg å finne personer ved navn Samuelsen - Buskerud fylke, Kongsberg, Ministerialbok nr. 8 (1816-1839), Fødte og døpte 1826, side 138-139. Permanent sidelenke:  Lenke Permanent bildelenke: LenkeI klokkerboka står det madame Sophie Samuelsen og kasserer Samuelsen på de to fadderne.Sophie Henriette var 21 år da hun giftet seg 8.4.1819 - Buskerud fylke, Kongsberg, Ministerialbok nr. 8 (1816-1839), Ekteviede 1819, side 390-391. Permanent sidelenke:  Lenke Permanent bildelenke: LenkeKan dette være Sophie Henriette i f.t. 1801 for Kongsberg? Her kalt Sophie Hendriche Jørgensdatter, datter av Jørgen Samuelsen - LenkeDåpen til Sophia Henrica 23.8.1798 - Buskerud fylke, Kongsberg, Ministerialbok nr. 7 (1795-1816), Fødte og døpte 1798, side 23. Permanent sidelenke:  Lenke Permanent bildelenke: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Grethe for spennande innlegg! Eg ser ikkje bort ifrå at Sybilla Margrethe kan vera dotter av Samuel Bugge Harboe og Birgitte Moursund, men eg finn ikkje dåpen hennar i Vår Frue 1772-1774 (28 år i 1801). Kven veit...?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Jeg har heller ikke funnet dåpen hennes i Vår Frue; det bare slo meg at Samuel Bugge Harboe giftet seg i samme menighet som Sibylle Margrethe... Samuel og kona er også nevnt på Erik Berntsens slektssider, men uten noen andre opplysninger enn giftermålet i 1770.Her er giftermålet til Jørgen Samuelsen (FS/VRI) LenkeGrethe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Grethe for nye fine innlegg. Innlegget om Samuelsen (#4) hadde eg oversett i stad, men no har eg fått ogso den opplysningi på plass i manuskriptet!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.