Gå til innhold
Arkivverket

[#76925] Sigbjørn Salvesen (1817-1871) - underrettssakførar Farsund - huslyden hans?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Henrikke, kjend som Rikka Larsdotter Irgens, døypt i Sogndal 15.4.1813, flytte kring 1836 til bror sin i Farsund der ho 9.4.1844 gifte seg med Sigbjørn Salveson frå Moy i Lund, Rogaland, sidan kjend som Sigbjørn Salvesen. Han var son av gardbrukar og lensmann Salve Sigbjørnson på Moy og kona Anna Osmundsdotter frå Kjellesvik og fødd i Lund 5.9.1817. Sigbjørn vart cand.jur. i 1837 og arbeidde som fullmektig og frå 1852 som underrettssakførar i Farsund der han d. 22.10.1871. Rikka Salvesen d. same staden 27.6.1875. Dei fekk fem born i lag:a. Anna Christiane Sigbjørnsdotter Salvesen, fødd i Farsund 11.11.1844, døydde i¤¤¤¤¤ (dødsstaden hennar? – ikkje funni i Farsund!)29.12.1906. Ho gifte seg i Farsund 14.12.1870 med Peter Ingvard Peterson Sundt, fødd i Farsund 2.5.1841. Han døydde i¤¤¤¤¤ (dødsstaden hans? – ikkje funnen i Farsund!)22.4.1917. Peter var konsul og kjøpmann i Farsund der han og Anna budde levetidi ut.¤¤¤¤¤ (talet på søner og døtrer? – 1900 nemner:* Anna Sundt, fødd Farsund 1885* Alfhild Sundt, fødd Farsund 1887* Johan Laurits Sundt, fødd Farsund 1889* Peter Bing Drier Sundt, fødd Farsund 28.11.1890)b. Harald Irgens Sigbjørnson Salvesen, fødd i Farsund 1.1.1850,¤¤¤¤¤ (kjøpmann New York – gift med fransk dame – han døydde 1.4.1904 – opplysningar?)c. Haakon Christian Sigbjørnson Salvesen, fødd i Farsund 7.1.1852, døydde¤¤¤¤¤ (dødsstaden hans? – ikkje funnen i Farsund!)10.2.1914. Haakon gifte seg på Bragernes, Drammen 20.11.1878 med Jenny Caroline Jensdotter Jørgensen, fødd i Drammen 28.9.1858. Ho døydde¤¤¤¤¤ (dato og stad for dødsfallet hennar?)Haakon vart cand.jur. i¤¤¤¤¤ (kva år?)og arbeidde som overrettssakførar fr?¤¤¤ (kva år? – før 1878!)først i Christiania og fr?¤¤¤ (kva år?)i heimbyen Farsund, der Jenny ogso var song- og musikklærar. Dei fekk¤¤¤¤¤ (talet på søner og døtrer? – 1900 nemner:* Sigurd Salvesen, matros, fødd Drammen 1879* Karoline Mathilde Salvesen, fødd Farsund 1883* Sigbjørn Salvesen, fødd Farsund 1887)d. Alfhild Sigbjørnsdotter Salvesen, fødd i Farsund 4.10.1854, døydde¤¤¤¤¤ (dødsstaden hennar? – ikkje funni i Farsund!)16.11.1906. Alfhild gifte seg i Farsund 14.10.1875 med Johan Christian Julius, kjend som Julius Johanson Ott, fødd i Ulm i Tyskland¤¤¤¤¤ (fødselsdatoen hans?)1848. Han d.¤¤¤¤¤ (dato og stad for dødsfallet hans? – før 1900! - Christiania?)Julius Ott var handelsagent og grosserar, og han og Alfhild budde i Christiania, men som enkje flytte Alfhild attende til Farsund.¤¤¤¤¤ (talet på søner og døtrer? – 1900 nemner:* Elisabeth Ott, fødd Christiania 1876, hushaldar* Mathilde Adelheid Ott, fødd Gamle Aker, Christiania, døypt 16.6.1878, operasangerinne)e. Salve Ragnar, kjend som Ragnar Sigbjørnson Salvesen, fødd i Farsund 24.5.1856, døydde¤¤¤¤¤ (dato og stad for dødsfallet hans? – truleg langt utpå 1900-talet!)Ragnar var handelsagent og budde i Christiania, ugift.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Det største problemet eg treffer på med denne huslyden, er at ingen av dei dødsdatoane som er oppgjevne (FamilySearch og Irgensboki) for barne-generasjonen er å finna i Farsund, utan at eg kan forstå kvifor!? Eg ser heller ikkje noko til Harald i New York!Alle gode tips om supplerande opplysningar vert mottekne med stor takksemd!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kirsti Rye

Anna i 85.Kildeinformasjon: Vest-Agder fylke, Farsund, Ministerialbok nr. A 5 (1863-1886), Fødte og døpte 1885, side 87. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=871&idx_id=871&uid=ny&idx_side=-90>Lenke Permanent bildelenke: Lenke.Sigrid i 71.Kildeinformasjon: Vest-Agder fylke, Farsund, Ministerialbok nr. A 5 (1863-1886), Fødte og døpte 1871, side 33. Permanent sidelenke: Lenke Permanent bildelenke: Lenke.Astrid i 77.Kildeinformasjon: Vest-Agder fylke, Farsund, Ministerialbok nr. A 5 (1863-1886), Fødte og døpte 1877, side 52. Permanent sidelenke: Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kirsti Rye

Alvhild i 87.Kildeinformasjon: Vest-Agder fylke, Farsund, Ministerialbok nr. A 6 (1887-1920), Fødte og døpte 1887, side 7. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=160&idx_id=160&uid=ny&idx_side=-8>Lenke Permanent bildelenke: Lenke.Rolf i 81.Kildeinformasjon: Vest-Agder fylke, Farsund, Ministerialbok nr. A 5 (1863-1886), Fødte og døpte 1881, side 65. Permanent sidelenke: Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Kirsti for mange flotte innlegg! Jamen fekk dei mange born! Eg tel tretten born, inklusive trillingane...Men dødsfalli til foreldri manglar framleis...? Kan datoane som eg har funne på FamilySearch, vera heilt feil?Men so er kanskje òg dei andre dødsdatoane frå 1900-åri feile?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carsten Schanche

Iflg. biografien til Halfdan Sundt (f.12-8-1873) i Norges Læger, så stemmer dødsdatoene til foreldrene med det du har, men det står ikke hvor de døde. Ønsker du ytterlige opplysninger om Halfdan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Carsten for nye innlegg!Nei, eg treng ikkje meir om Halfdan Sundt, men om du finn meir om karrièren til Haakon Christian Salvesen, so ville det vera bra... Og so desse dødsfalli...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Frank Pagh

Jeg finder ikke Anna Christiane Salvesens begravelse, men Peter Ingvard Sundt døde 22 april 1917 i Christiania - som enkemand med bopæl Parken 43.Oslo Domkirke/Vår Frelsers Menighet Mini 36 1901-1919 - side 248.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Berit for dødsstaden til Peter Sundt. Det ser ut som kona hans IKKJE er avlidi i Christiania; i alle fall står ho ikkje i dødsmeldingsprotokollen...Det er underleg som denne huslyden ''gøymer'' seg!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carsten Schanche

Høiesteretsadvokat Oscar Strøm giftet seg 3-4-1901 i Farsund med Elisabeth Ott. Trenger du biografien hans?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Carsten for interessante opplysningar om Elisabeth Ott. Nei, eg treng ikkje fleire detaljar om Elisabeth og mann hennar. Det eg treng, er foreldri hennar...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.