Gå til innhold
Arkivverket

[#76951] Caspar Jørgensen fra Vinje i Telemark


Gjest Kerstin Thorsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Kerstin Thorsen

Kjenner noen Caspar Jørgensen fra Vinje i Telemark?Jeg har tidligere lagt inn dette temaet,som jeg avslutter med å spørre om hvem som var Anne Caspardatters foreldre. [url="http://da2.uib.no/cgi-win/WebDebatt.exe?slag=listinnlegg&debatt=brukar&temanr=75062&sok=kerstin&nr=2&antinnlegg=5&startnr=&antall=&spraak=#anker>LenkeJeg har nå funnet en Anne som var født i 1728 i Vinje, Telemark og at faren het Caspar Jørgensen. Se denne etterlysningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anfinn Bernaas

Det blir berre eit spor som du må fylgje opp sjølv: Bygdebokverket 'Vinje og Rauland' av Rikard Berge nemner ein klokkar Jørgen Bertelsen – ut frå namn og posisjon høgst truleg ein innflutt mann til Vinje – på den tida det her er snakk om, dvs. byrjinga av 1700-talet. Ein son Bertel Jørgensen er nemnt s. 346 og 355 i band 4. Ein Jokum Jørgensen er nemnt på s. 176 i band 2 (same tidsperiode), Ein to-tre andre Jørgenssøner finst også, men ser mindre aktuelle ut. Kasper Jørgensen er ikkje nemnt. Skal du gje deg ut i Vinje- og Rauland-bøkene, må du ha eit nyare namneregister til bøkene, så eg tippar biblioteket snart får besøk av deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.