Gå til innhold
Arkivverket

[#76964] hvor får tak i Aarsberetning for Svanvikens Arbeidskoloni


Gjest Harald Linde-Nielsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Harald Linde-Nielsen

Det er spesielt nr IV jeg er interesert i. Kan være trykt utgave eller digital. Disse kan inneholder viktige opplysninger om en del av min slekt. Harald

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Arnfinn Kjelland

Arkivet er i alle fall i Trondheim: LenkeOm årsmeldinga er trykt bør den elles vere i Nasjonalbiblioteket (og kan lånes inn). Men eit søk på BIBSYS gir i alle fall ikkje treff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harald Linde-Nielsen

Det skal være en trykt kilde det ikke finnes mange av. Ser ut til at det meste av materiell fra Misjonen ikke er offentlig tilgjengelig enda etter det jeg nå har funnet ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jonny Mydland

Hei, Harald! Hvis du opplyser i meil til meg hvilke familiemedlemmer det gjelder, skal jeg sende deg det som står i årsberetningen. Jeg har originalene, men de er nedpakket for noen år siden og fortsatt i pakningene... Imidlertid tror jeg at jeg har skrevet det meste som står i dem inn på de enkelte personene i familielistene mine. Adressen min er: jonny-m@online.no Beste hilsener Jonny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...
Gjest Vinvana Vahlgren

I 1910-tellingen som nå er offentliggjort, finnes oversikt over hvem som bodde ved Svanviken arbeidskoloni på tellingstidspunktet. Mvh, Vinvana

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.