Gå til innhold
Arkivverket

[#76973] Hjelp til oppslag i adressebøker/tellinger for Kristiania/Oslo ca 1910-1940


Gjest Anita Bjørtuft
 Del

Recommended Posts

Gjest Anita Bjørtuft

Kan noen hjelpe meg med oppslag i adressebøker eller tellinger for Kristiania/Oslo 1910-1940 Det gjelder min oldefars eneste søster: Karen Aronsd Ruud, født Lindstrøm, enke etter Olai Hansen Ruud (død i Oslo 3.5.1907) og hennes 3 umyndige barn ( I 1907) bosatt i Nordregaten 11 i 1907. I folketellingen for 1900 bodde de i Sofienberggaten 49.De hadde 4 barn:Axel Ruud f 26.12.1889 på Rikshosp., KristianiaMagnus Ruud f 26.9.1891 på Rikshosp.,KristianiaHalfdan Ruud f 1893 i Kristiania (ikke funnet i kirkebøkene, kun i 1900 tellingen for Kristiania)Olga Konstance Ruud f 30.8.1895 på Rikshosp., Kristiania.Etter 1907 finner jeg dem ikke. Er det noen som har mulighet til å slå opp i Adresselister eller folketellinger i Oslo for meg? Kan noen hjelpe meg videre?Med vennlig hilsen Anita Lindstrøm Bjørtuft

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...
Gjest hilde roos

Hei.trenger hjelp til å finne familien Thorvald Kirkeby og hans kone Alvilde(Andersen)Kirkeby,hun er født 1884.Thorvald var landhandler når de giftet seg.Har funnet to barn Jens f 10/10 1913 og Harald f 16/6 1913.Kan du finne dem?Mvh Hilde Roos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anita Bjørtuft

Hei!Jeg var nok ikke pressis nok i min overskrift, da jeg selv søkte hjelp til oppslag i adressebøker og ikke selv har tilgang til disse. BeklagerMvh Anita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.