Gå til innhold
Arkivverket

[#76991] Halfdan Harbosen og Karen Danielsen, Kgsv. Hilda J., Dagmar H., Johan, Aslaug I


Gjest Kristine Tangen
 Del

Recommended Posts

Gjest Kristine Tangen

Halfdan Harbosen, født 16/3 1877, Hof i Hedmark. (#10): [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=8886&idx_id=8886&uid=ny&idx_side=-309>LenkeKaren Danielsen Kveseth. Født 4/6 1871. (#24) LenkeDeres vielse, 8/12 1900, Hof i Hedmark. (#24) LenkeJeg har funnet disse deres barn, samtlige døpt i Vinger kirke:Hilda Johanne. Født 25/12 1902, Nylænde u. Holt. (#1) LenkeDagmar Henriette. Født 21/4 1904, Skausgaarden. (#18) LenkeJohan. Født 13/3 1906, Skausgaarden. (#12) LenkeAslaug Ingeborg. Født 22/10 1909, Søndre Sæter. (#28)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristine Tangen

Hei igjen.Denne familien må ha flyttet fra Vinger i løpet av 1920-årene.Håper at noen her vet hvor de tok veien.Hilsn fra Kristine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørg Hukkelberg

På DIS gravminner finner jeg en Hilda Harbosen Guttormsen. Fødselsdato er rett, men året er her 1901,ikke 1902. Men det kan jo være en feil. Hun døde 14.08.1932. Gravlagt på Arneberg gravsted i Åsnes kommune.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristine Tangen

Hei igjen.Jeg hadde skrevet feil her, Bjørg; Hilda Johanne Harbosdatter kom til verden 1. juledag 1901.Fant vielsen mellom Hilda og Karl Guttormsen (maler, Østbakken, født i Hof 1896). Vielse 9. januar 1926. (#1) LenkeTo barn har jeg også sporet opp. Igjen mange takk, Bjørg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristine Tangen

Nå håper jeg at noen har opplysninger om henholdsvis Dagmar Henriette, Johan og Aslaug Ingeborg.Ønsker alle her en fortsatt god og gul påske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.