Gå til innhold
Arkivverket

[#76992] Grethe Olsen, Kvinesdal


Gjest Solfrid Vestaberg
 Del

Recommended Posts

Gjest Solfrid Vestaberg

Jeg lurte på om noen kan klare og lese alt om person nr 26 her LenkeJeg trenger å finne mer informasjon om far til denne jenta. Kan så langt ikke se at foreldrene hennes bli gift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sigbjørn Sandsmark

Pige Gurine Olsdatter Teistedal der oppgav som Barnefader Ungkarl Olav Gabriel Olsen Birkeland. Fadderene synest også ha navn fra Feda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solfrid Vestaberg

Håpte det var mulig og lese fadderenes navn da jeg håpte jeg kunne knytte foreldrene opp mot dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Mary Engum

Konfirmasjonen til Grethe Olsdatter,født 1 okt 1862. Konfirmert (på 14 årsdagen sin)1 okt 1876 (Nr 12)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sigbjørn Sandsmark

Faddere: Nils Christian Larsen,Bernt Hansen Linland, Jacob Olsen Fede,Sophie Pedersdatter Birkeland,Grethe Sophie Nilsdatter Birkeland. Synest for meg å være gårdsnavn fra Feda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harald Søren Storaker

Ole Gabriel Olsen Birkeland, født 1. juni 1841 [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=9583&idx_id=9583&uid=ny&idx_side=-8>LenkeForeldrene gifta seg 12 oktober 1826 Lenke Faren Ole Øyusen 45 år og enkemann, Guri Andersdatter var 25 år.Ole Øyusen var enkemann og gifta seg også 27 juni 1822 Lenke Denne gang var kona 13 år yngre.Men sjå på første giftermål! Første kona er ei gammal enke, 37 år eldre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solfrid Vestaberg

Kjempeflott, tusen takk alle sammen. Skal gå igjennom alt, kanskje finner jeg noe mer på hennes mor også Gurine Olsdatter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.