Gå til innhold
Arkivverket

[#76994] Christian August Krebs, fødd 1852, steinbrotteigar og bladeigar i Christiania?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Sorenskrivar Christian Krebs på Fridheim i Berg, Austfold, hadde denne sonen:Christian August Christianson Krebs, fødd i Hafslo 16.5.1852, flytte i 1860 med foreldri sine til Berg, men gifte seg i Halden 21.2.1884 med Antonette Petronelle Nilsdotter Stang frå Halden. Ho var dotter av grosserar Nils Anker Thomasson Stang i Halden og kona Cathrine Andrea Andreasdotter Faye, òg frå Halden, og fødd i Halden 25.11.1863.¤¤¤¤¤ (yrke og bustad? – 1884: konsul Christiania – 1900: steinbrotteigar og bladeigar, busette Holtegaten 20, Christiania - seinare lagnad?)¤¤¤¤¤ (dato og stad for dødsfallet hans?)¤¤¤¤¤ (dato og stad for dødsfallet hennar?)Born:a. Ellen¤¤¤¤¤ (fleire namn?)Christiansdotter Krebs, fødd i Christiania¤¤¤¤¤ (fødselsdatoen hennar?)1885,¤¤¤¤¤ (nemnd 1900 – lagnaden hennar?)b. Harriet¤¤¤¤¤ (fleire namn?)Christiansdotter Krebs, f. i Christiania¤¤¤¤¤ (fødselsdatoen hennar?)1890,¤¤¤¤¤ (nemnd 1900 – lagnaden hennar?)c. Katrine¤¤¤¤¤ (fleire namn?)Christiansdotter Krebs, fødd på Bygdøy i Vestre Aker¤¤¤¤¤ (fødselsdatoen hennar?)1892,¤¤¤¤¤ (nemnd 1900 – lagnaden hennar?)d. Antonette¤¤¤¤¤ (fleire namn?)Christiansdotter Krebs, fødd i Austre Aker¤¤¤¤¤ (fødselsdatoen hennar?)1893,¤¤¤¤¤ (nemnd 1900 – lagnaden hennar?)¤¤¤¤¤ (fleire born? – opplysningar?)~~~~~~~~~~~~~~~~~~Om det er mogeleg å finna fleire opplysningar om denne huslyden, ville eg setja svært stor pris på det og takkar so mykje på førehand!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carsten Schanche

I Statskalenderene for 1918, 1931 og 1957 er det ei Kate Krebs som er født 1892. Hun er translatør i italiensk i Oslo. Kanskje det kan være Kathrine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Grethe og Carsten for mange flotte opplysningar! Sjølv har eg søkt etter dåpen til Antonette i Austre Aker, men utan å finna ho!Elles ser denne huslyden ut til å vera ganske so ''anonym''...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Det er nå den statlige 1910-tellingen skulle vært tilgjengelig! For eventuelt å spore familien videre i Kristiania, er det vel adressebøker og kommunale folketellinger som kan hjelpe deg videre. Har ikke helt oversikt her og nå over hvor langt fram konfirmasjonslistene i kirkebøkene for Uranienborg går fram i tid. Ellen Margrethe kan kanskje finnes der, siden familien bodde i Holtegata i 1900.Grethe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Grethe for nye flotte innlegg! Men dersom huslyden budde i Aker (utanfor den dåverande bygrensa), er jo ikkje adressebøkene noko til hjelp. Kanskje heller dødsmeldingsregisteret for Aker er meir nærliggjande å sjekka ut?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

De bodde i Holtegata i 1900, og det mener jeg var innenfor var innenfor bygrensen :) Tenkte det var mulig å se om de kan følges i adressebøkene i de nærmeste årene etterpå.Grethe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Arne B. Kristiansen

Du mer informasjon om familien og deres barn i 'Den fredrikshaldske slekt Stang', Thomas og Ulrich Stang, 1959... side 100 og 101....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Grethe og Arne for dei siste innleggi!Det høyrest ut som eg lyt ta ein titt på den nemnde boki, men kvar finn eg ho? Finst ho på Riksarkivet?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Arne! Det er kjempeflott! E-mailen min er lars.e.oyane@sdsl.noMed venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.