Gå til innhold
Arkivverket

[#76996] Overrettssakførar Hugo Laurentius Hjorthøy i Sogndal (1855- ) -huslyden hans?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Sorenskrivar Gerhard Gløersen i Hafslo hadde denne fosterdotteri:Pauline Johanne, kjend som Lina Paulsdotter Gløersen, dotter av cand. jur. Paul Irgens Gløerson Gløersen og Elisabeth Fredrikke Paulsdotter f. Bergh, vart morlaus kort etter fødsli og kom som fosterdotter til farbror Gerhard. Ho var fødd i Christiania 23.7.1857 og gifte seg i Hafslo 20.10.1882 med Hugo Laurentius Pederson Hjorthøy frå Kristiansand. Han var son av byfogd Peder Christian Hugoson Hjorthøy i Kristiansand, opphavleg frå Mo i Telemark, og kona Elisabeth Marie Caspersdotter Fabricius frå Christiania, men fødd i Tvedestrand, Holt 6.9.1855. Hugo vart cand.jur. i¤¤¤¤¤ (kva år?)og slo seg i 1882 ned som overrettssakførar på Bahus i Sogndal der Lina d. 22.1.1885.¤¤¤¤¤ (seinare lagnad for Hugo?)¤¤¤¤¤ (dato og stad for dødsfallet hans?)Dei fekk to søner i lag:a. Christian Hugoson Hjorthøy, fødd i Sogndal 18.9.1883,¤¤¤¤¤ (lagnaden hans?)b. Paul Hugoson Hjorthøy, fødd i Sogndal 18.9.1884,¤¤¤¤¤ (lagnaden hans?)~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Eg har leitt ''høgt og lågt'', men er ikkje i stand til å finna ut kvar det vart av Hugo og dei to sønene hans etter at mori døydde i 1885. Kanskje ein eller annan har høyrt gjete desse karane og kan fortelja meg meir om lagnaden deira?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Mary Engum

HJORTHØY, HUGO LAURENTIUS (b. 1855), Kristiansand, law, 1878. He practiced law in Christiania and was city court judge. He emigrated in 1896 and became a ...Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Mary Engum

HJORTHØY, Hugo Laurentius (f. 1855), Kristiansand, juss, 1878. He practiced law in Christiania and was city court judge. Han praktiserte loven i Christiania og var byretten dommer. He emigrated in 1896 and became a farmer in Vancouver, BC Han emigrerte i 1896 og ble en bonde i Vancouver, BCLenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Mary Engum

Lars!Har navn på noen nålevende Hjortoi i Vancouver også. Kanskje etterkommere av Hugo?Legger du inn e-postadressem din så kan jeg sende over på mail til deg.Mvh Ann-Mary

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Ann-Mary for flotte opplysningar om denne huslyden! E-posten min er: lars.e.oyane@sdsl.no.Det var overraskande å sjå at dei hamna i BC, men eg har nettopp sendt av stad spørsmål om kopiar av fleire dødsattestar og vigselsattestar frå arkivi i Vancouver, BC, so får me sjå kva som kjem...Når det gjeld Paul Hjorthøy, fødd 1884, so kan det sjå ut som om han døydde i Christiania FØR Hugo og Christian utvandra til Amerika, men det vert vel som å leita etter den velkjende ''nåli''...Elles vert det no òg ei utfordring å finna utvandringi til Hugo og Anna Mathilde Dalen, samt det norske opphavet hennar...!? Ho må vera fødd kring 1872 og utvandra kring 1891 eller 1895...?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.