Gå til innhold
Arkivverket

[#77018] Børge Weding Thorsen - gift 1807 med Ingeborg Kielland Bæhr - byfogd Egersund?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Denne vigsli fann stad i Egersund 12.7.1807 (Lenke): Prokurator Børge Weding Thorsen og Ingeborg Kielland Bæhr.Eg freister å identifisera denne Børge Weding Thorsen, som sidan vart byfogd i Egersund.Er det nokon som kan hjelpa meg?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Mary Engum

Thord Siursen og Ingebor Biørnsdatter giftet seg 7 nov 1758 i Stavanger(nr 19,venstre side): [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=15874&idx_id=15874&uid=ny&idx_side=-40>LenkeFS oppgir at Thor Syversen Grødem ble født 1727,Håland:Lenke En søster av Børre?Fant ei Karen Thorsdatter Grødem og Ole Heljesen som døper sin sønn Henrich 5 okt 1790: LenkeDette er vel kanskje dåpen til samme Karen. Født 1764: LenkeAndre søsken av Børre Thorsen:Thor,1760: LenkeIngebor,1767: LenkeSiver,1771: LenkeSivert,1774:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Ann-Mary og Stein for flotte innlegg! Spørsmålet om opphavet til Børge Thorsen er løyst!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.