Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Gisle Hersvik

[#77033] Anders Hansen Messing - gift minst 2 ggr - opphav og lagnad til koner og barn

Recommended Posts

Gjest Gisle Hersvik

Hei!Eg finn fra DA at han gifter seg 2 ggr.1) med Rangele Larsdtr Hersvig i 1761; [url="http://digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=323&filnamn=vigd1663_1&gardpostnr=14736&merk=14736#ovre>Lenke.- kven var foreldra hans?- kven var hennar første/forrige mann?- hennar opphav og lagnad?2) med Inger Nielsdatter i 1770; Lenke- ho er kalla Wolle i 1769; Lenke.- kven var hennar første/forrige mann?- hennar opphav og lagnad? Anders Hansen Messing fekk minst 3 barn, hhv. 1762 (Lenke), 1764 (Lenke) og 1769 (Lenke).Anders Hansen Messing dø i 1804;

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Gisle Hersvik

Eg står framleis fast her og håper dermed at det er nokon som kan hjelpe meg vidare.'MVH Gisle

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Gunn Huglen

Jeg legger inn Anders Hansen Messing og hustru i 1801-tellingen her: LenkeMvh. Gunn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.