Gå til innhold
Arkivverket

[#77042] Pantebøker Bergen (3-59)


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Andreas Olsen og kona Agatha (ho fødd Larsdotter i Hafslo 1780), var i 1815 huseigarar i 3. rode nr. 59 i Bergen - Nordre Schreudersmug 4. Truleg budde dei der i alle fall til ut i 1840-åri, og ein av sønene (Carl Johan) budde der framleis då han på 1850-talet døypte eit barn i Nykyrkja.Men ved FT1865 ser me at ''Jomfrue'' Arnoldine Margrethe Helland hadde vorte eigar.Er det mogeleg ut i frå panteregister/pantebøker for Bergen å finna ut noko meir om denne huslyden til Andreas og Agathe Olsen? Korleis/kva tid kom dei dit? Korleis/kva tid flytte dei derifrå?Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Yngve for denne oppklaringi!Etter ein god del leiting har eg no funne same eigedomen i den neste panteregisterrekkja, og eg ser at kjøpmann Andreas Olsen selde eigedomen i 1850 ([url="http://www.arkivverket.no/URN:NBN:no-a1450-tl20070704650663.jpg>Lenke), men diverre står det ikkje noko om kvar Andreas gjorde av seg...Her er ogso salsskøyta frå den originale panteboki (

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.