Gå til innhold
Arkivverket

[#77057] Jekteskipper i Bergen, Niels Hansen Øpstad - frå Fusa eller Danmark


Gjest Egil Russøy
 Del

Recommended Posts

Gjest Egil Russøy

Niels Hansen Øpstad/Øbstad.Han er omtalt som jekteskipper og -eigar, los og gaardbrukarson. I 1804 var han skipper på jekta 'Forsøg' i Bergen, og i 1806 var han også i Bergen, og då som skipper på jekta 'Forbedret'. Sannsynlegvis var han eigar av ei av desse eller begge to. Kanskje var han skipper/eigar på fleire jekter.Eg reknar med at det kan være snakk om garden Øpstad på Fusa (tidl. i Os prestegjeld), men finn han ikkje der i 1801, men han er truleg då flytta til Bergen.Eg finn ein som kan høve i 1815 [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=50&filnamn=berg1815&gardpostnr=1057&merk=1057#ovre>Lenke Han er då mellom 32 og 47 år.Kanskje er det han som giftar seg i 1806 LenkePå same adresse som i FT 1815 finn eg denne skipperen død i 1837 63 år gamal Lenke Fødestad er då oppgitt som Fanø ved Jylland. (kan han være dansk?) og enka i 1865

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dag Solberg

Hei. I Soga for Fusa, Hålandsdal og Strandvik er det på Øpstad nevnt en Nils f. 1777 som var sønn av Hans Andersen fra Vindenes. De bodde på br. 1 på Øpstad. Om sønnen Nils står det at han var postkar 1804 - var sjømann og førde jakt i 1804 - at han var gift og bodde i Stavanger. Det er alt som står om han i ætteboka. Det kan være en mulig kanidat. Med vennlig hilsen Dag Solberg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Tusen takk Dag.Det er nok ein god kandidat. jekta 'Forsøg' skal ha blitt kjøpt i Stavanger i 1804, og då kan det jo passe bra at han som skipper blei med båten til Bergen.Eg har no også funne han i Undersøkelseskommisjonen 1804-1805 i Bergen. Fødselsåret stemmer ikkje heilt, men han skal være frå Os Prestegjeld, så då er det nok rett mann . LenkeDersom det er rett at han var gift når han budde i Stavanger, så må det være feil Niels Hansen eg har funne gift/FT 1815/død i innlegg 1. Og då kan jo denne godt være frå Danmark.Kor er det då blitt av 'min' Niels Hanssen og kven var han gift med?mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.