Gå til innhold
Arkivverket

[#77083] Fam. Resvoll i fra Vågå


Gjest Knut Resvoll
 Del

Recommended Posts

Gjest Knut Resvoll

Jeg er interessert i og få vite mer om min slekt som kommer ifra Vågå. Jeg vet at Ole Helden fra Vågå (mulig fra Sel)var farfar, og Peder Olsen Haldoreye var far til Ole Pedersen Resvoll. Ole P. Resvoll`s mor var datter av Hans Resvoll, født i 1770. Jeg har ikke fornavnet hennes men vi kan kalle henne Hansdatter Resvoll. Ole P. Resvoll ble født i Vågå i 1827 og døde i 1902. Han var militær håndverker og sersjant av rang. Ole P. Resvoll bodde 50 år i Trondheim. Ole P. Resvoll fikk 3 barn, deres navn er: Hermann, Hansine og Fridtjof Julius. Hermann emigrerte til USA, Hansine bodde i Vesselsgt. i Trondheim og Fridtjof Julius giftet seg med Bertha Oline Johnsen fra Støren i Nord-Trøndelag den 15/2-1869. Fridtjof J. Resvoll flyttet til Sarpsborg og var tollkontrollør og styrer der. Han ble født 20/6-1858 og døde 2/1-1897 av giktfeber 39 år gammel. Bertha Oline og Fridtjof Julius giftet seg i Røros kirke 18/6-1888. Jeg vil gjerne vite mer om min slekt ifra Vågå hvis det er mulig for dere samle sammen noen opplysninger til meg så er jeg takknemlig. Jeg vil gjerne vite noe om slekten fra før de som er nevnt ovenfor også. Mitt telefonnummer er 33772117 og @post er k-resvol@online.no.På forhånd takk. Vennlig hilsen Knut Resvoll, Strømmsgt 24, 3060 Svelvik. Jeg fikk en adresse fra Haldis Inger Johansen og det var til en som driver med slektsforskning, han heter Jakup Skjedsvold han bor i Skogsbygda i Vågå og e-posten hans er: jskjedsv@bbnet.no, jeg har prøvd flere ganger å skrive til han men jeg får ikke fatt i han. Er det noen som kan prøve å finne han? På forhånd takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jakup Skjedsvoll

Eg skal prøve å få sett litt på det i helga. For å seia det som det er, så er 'problemet' mitt at eg forsåvidt kunne drive slektsgransking på full tid og meir enn det, men arbeidet som skal gjeva inntekta krev også noko tid. Det skal sjølvsagt ikkje hindre folk i å spørja, men eg bed om forståing for at eg må prioritere nokså hardt det eg grip fatt i av ukjent stoff.Eg kan ikkje sjå at eg har vore borti desse namna før, bortsett frå Hans Resvoll, der eg har vore borti ein Hans Hansson Helle, som døydde som sersjant og føderådsmann på Resvoll i 1852. Men han var etter det eg kjenner til, fødd i 1765, ikkje 1770, som du nemner. Han hadde etter det eg har fått opplyst frå andre, barna Ymbjør (f. 1789), Hans (f. 1793), Johannes (f. ca. 1795), Ola (f. ca. 1796), Eirik (f. 1799), Anne (f. 1800), Gunhild (f. 1804) og Ragnhild (f. 1808). Eg må nemne at eg har ikkje kontrollert dette mot originalkjeldene. Det er ikkje kjent kvar det vart av Ymbjør og Gunhild; ei av dei kan vel da kanskje vera den dottera til Hans Resvoll du ikkje kjenner namnet på.Eg skal som sagt prøve å få sett litt på det i helga. Dersom du har rett i at ein del av slekta var frå Sel, kan det vel også vera somme der som kan hjelpe til med opplysningar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Guri Dragseth Brekke

Anne Hansdtr. ble født 10.09.1801 LenkeHun ble gift på Vågå den 03.11.1831 med Ole Olsen Øieseie. Hennes navn står oppført med Anne Hansdtr. Heldeneie og faren navn med Hans Hansen Resvold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jakup Skjedsvoll

Eg har sett litt på dette i kveld og det er ikkje enkelt å finne ut av.Den Anne (f. 1800) som eg har nemnt ovanfor, vart døypt 13.09.1801, Gunild 14.03.1804, og for Ragnild har eg ikkje funne dåpen. Anne og Gunild var heilt sikkert døtre av Hans Hansson Resvoll (den tida skrive Resvold, Risvold e.l.) frå Helle (Helle, Hellen el. Helden). Han var sersjant og husmann på Resvoll under Helle. Han var yngste son av Hans Hansson på Helle og vart vanlegvis kalla Hans Helden/Hellen/Helle også etter at han kom til Resvoll, men er av og til også nemnt Hans Risvold.Vidare blir det vanskeleg. Eg har funne at ein gong sist i mars 1827 gifta 'U.K. Peder Olsen ValbjergEie, 26 Aar' seg med 'Pige Anne Hansd. HeldenEie, 24 Aar', med forlovarane 'Iver Svare' og 'Hans Risvold'. Dette synest å stemme godt med det som er oppgjeve i innlegg (1), Hans Resvoll har i tilfelle vore forlovar for dottera, og det var ikkje uvanleg. Denne 'Peder Olsen' må nær sikkert vera han som vart døypt i Vågå hovudkyrkje 24.08.1800 som 'Ole Valberglykkes drb. Peder', med fadrane 'Trond Valberg, Jon Jonsen Valberg, Mari Valberg, Else Visdal, Kari ibid.'. Valbjørslykkja er berre nokre få hundre m frå Resvoll. Denne Anne skulle etter aldersoppgåva ved giftarmålet vera fødd i 1802/03.Men som nemnt i innlegg (6) var det også eit giftarmål 03.11.1831 der 'U.K. Ole Olsen ØisE., 23 Aar' gifta seg med 'P. Anne Hansd. Helden, 29 Aar', og faren hennar er oppgjeven å vera 'Hans Hansen Risvold'. Ho skulle etter denne aldersoppgåva vera fødd i 1802.Eg finn førebels inga forklaring på dette. Eg finn ikkje meir enn ei Anne Hansdotter døypt i Vågå denne tida med tilknyting til Helle/Resvoll. Eg har vore inne på om den fyrste Anne kan vera feilskriving for Gunild, som eg ikkje veit kvar vart av, at presten har teke i miss av dei to systrene, men det må bli usikkert.Eg finn heller ikkje dåpen til Ole Pedersen som i følgje innlegg (1) var fødd i 1827 i Vågå, men det kan forklarast med at foreldra har reist frå bygda like etter giftarmålet dersom foreldra er Per og Anne nemnt i fyrste giftarmålet. Når han tok namnet Resvoll, har høgst truleg eitt av foreldra hatt tilknyting der.Som du ser, vart dette usikkert. Eg skal sjå om eg finn ei forklaring. Det ville vera til hjelp om du sjølv hadde fleire opplysningar, t.d. om namn i etterslekta og om kvar du har opplysningane frå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.