Gå til innhold
Arkivverket

[#77092] Mathias Andersen (1822-1905) og kona Nille på Lille Damsgård -dødsfallet hennar?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Eg har vanskar med å finna ut kvar det vart av ei enkje som i 1875 var gift og budde på Lille Damsgård på Laksevåg:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Mathias Andersen, fødd i Lærdal 21.4.1822, flytte i ung alder til Bergen og døydde på ein sjukeheim i Årstad, Bergen 20.6.1905. Han gifte seg første gongen i Bergen 26.12.1851 med Margretha Olsdotter Pedersen, fødd i Bergen 25.2.1825. Men Margrethe døydde i Bergen alt 28.7.1855, og Mathias gifte seg att på Laksevåg, Askøy 26.12.1863 med Nille Karine Olsdotter frå Alvøen, fødd i Kjøkkelvik på Askøy 22.4.1832. Ho døydde¤¤¤¤¤ (dato og stad for dødsfallet hennar? - etter 1905)Mathias var ei tid snikkar i Bergen, men vart sidan smed og verksarbeidar på Damsgård lille på Laksevåg. Han fekk i alt fire born, eitt frå første ekteskapet og tre frå det andre.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Eg har søkt etter dødsfallet hennar i både på Askøy, i Bergen, i Årstad og på Laksevåg, men finn det ikkje! Har eg oversett noko?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Kars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Siden Nille står oppført som Karine Andersen i 1900 lette jeg etter det navnet blant døde i Bergen. Dette var den eneste mulige som jeg fant, men det står ikke hvilken menighet slik at det gikk an å sjekke om det kan være den rette damen. Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Siden Nille står oppført som Karine Andersen i 1900 lette jeg etter det navnet blant døde i Bergen. Dette var den eneste mulige som jeg fant, men det står ikke hvilken menighet slik at det gikk an å sjekke om det kan være den rette damen. Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Berit og Grethe for nye innlegg. Ser me på dødsmeldingi, so er det heilt klart at dette er ei anna jente, feil alder, feil ektemann, og ikkje hadde ho desse søskeni heller...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

WOOPS, eg tenkte eg ville sjekka stavemåten Karine i andre kjelder, og der fann eg ho gitt, Karine Andersen, døydde på gamleheimen i Årstad sokn i 1914 (Lenke)! Soleis er problemet løyst!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.