Gå til innhold
Arkivverket

[#77101] Folketelling for Sverige i 1900


Gjest Liv Aasa Holm
 Del

Recommended Posts

Gjest Randi Haugros

Jeg har et årsabonnement hos Svar, Ramsele: http://www.svar.ra.se/ Cd platen Sveriges Dødbok har jeg kjøpt fra SVAR. Grunnen til at jeg har skaffet meg tilgang på disse kildene m. flere, er at jeg har aner i Sverige.Jeg hjelper gjerne til så sant jeg har tid, og vet hvor jeg kan finne opplysninger. Ved å lete for andre har jeg også kommet over opplysninger som jeg har bruk for, i kilder som jeg ikke ville ha kommet på å lete i. Så kos deg med opplysningene du, de er deg vel unt.Mvh Randi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Randi Haugros

Brynte Andersson, f. 1822-8/9, gift mann, døde 15. februar 1897 som fattighjon i Kråkviken. Kilde: SCB-utdrag - födelse, vigsel och död 1860-1939, dødbok for Vårvik 1897. Kajsa lever i 1900:Namn: Kajsa Johannesdotter Hemförsamling: Vårvik Hemort: Kråkviken Kontrakt: Nordmark Län: Älvsborg Födelseår: 1831 Födelseförsamling: Vårvik Yrke: Backstuguhjon Civilstånd: Änka/änkling (E) Kön: Kvinna Famstkod: Ensamstående (E) Familj nr: 1 Sida: 16 Rad: 14Om hushålletPersoner i hushållet: Fam. nr 1Kajsa Johannesdotter, f. 1831 i Vårvik, BackstuguhjonMvh Randi Haugros

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Randi Haugros

Enkan Kajsa Johansdotter, Backstugasittare från Kråkviken, f. 1831-9/12, døde 22. oct. 1912 i Vårvik. Døde av ålderdomssvaghet.Mvh Randi Haugros

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.