Gå til innhold
Arkivverket

[#77110] Vigsler Hafslo (Solvorn) 1916,1941 (1942) (Kvalen)


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Anton Nilsson Kvalen og Brita Pedersdotter Øvrebø skal ha gift seg 10.11.1916Mons Karolus Lunde og Signe Antonsdotter Kvalen skal ha gift seg 28.11.1941 eller 1942Eg trur båe vigslene skjedde i Solvorn sokn i Hafslo prestegjeld!Er det mogeleg å få ei stadfesting av:* Datoane (med år)* og stadanefor desse vigslene?Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid Gangdal

Mons Karolus Lunde og Signe Antonsdotter giftet seg 28.11.1942 hos Sorenskrivaren i Indre Sogn. Kan ikke finne vielsen til Anton Nilsson Kvalen og Brita Pedersd. Øvrebø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Astrid for stadfesting av den eine vigselsdatoen!Eg er forundra over at den første vigsli ikkje kunne finnast. Søkte du òg i Hafslo hovudsokn?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Astrid for oppklaring av den andre vigselsdatoen her. Då var med andre ord dato og månad ombytte...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.