Gå til innhold
Arkivverket

[#77113] Theodora Christine Thomsen, fødd Bergen 1872 - gift med bokbindar Olaf Olsen?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Eg er på leiting etter lagnaden til denne jenta:Theodora Christine (Steffbnsdotter) Thomsen, fødd i Bergen 11.7.1872. Ho var yngst av fire søsken; mori Elisabeth døydde i 1873, medan faren døydde i 1876. I 1875 finn me Theodora som pleiebarn hjå ei Anna Klerck i Bergen.FT1900 for Absalon Beyers gt. 35 i Bergen har denne huslyden:OLSEN, Olaf, bokbindar, fødd Bergen 10.5.1872OLSEN, Teodora, kone, fødd Bergen 11.7.1873OLSEN, Olufine, dotter, fødd Christiania 8.8.1893OLSEN, Carl, son, fødd Christiania 31.12.1896OLSEN, Henry, son, fødd Christiania 16.1.1898Det finst ingen andre Theodora/Teodora som er fødd i Bergen 11.7.1871, 1872 eller 1873. Eg har ein sterk mistanke om at dette er ''rett'' Theodora, men korleis skal me prova det?Den einaste Olaf som er fødd 10.5.1871, 1872 eller 1873, er ein Hans Olaf, son av bøkkersvein Ole Andreas Markusen, fødd 10.5.1871.Uansett, kvar vart det av denne huslyden frå 1900?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Eg trur eg i ettermiddag har vore gjennom samtlege kyrkjelyder i Christiania dei første seks månadane av 1897 for å sjå etter dåpen til Carl (Karl) Olsen, men ikkje tale om å finna nokon som likna... Merkeleg...Dette ser ut til å verta ein skikkeleg ''påskenøtt'' à la Øyane...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Dette kan være et skikkelig blindspor, men i adresseboka for Bergen for 1920 finner jeg en syerske som heter Theodora Olsen LenkeMen vet det kan som sagt være et skudd i blinde...Grethe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnulf Pedersen

Kanskje også et blindspor, men kan de ha flyttet til Kjøbenhavn hvor Olaf hadde midlertidig opphold i 1900.Arnulf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Grethe, Arne og Arnulf for svært spennande og lovande innlegg. Særleg hoppa eg høgt i stolen då eg oppdaga at ein Olav Olsen og ei Theodora Olsen budde på same staden i Bergen i 1920!Det budde i 1912 fire ulike Theodora Olsen i Bergen, men ingen av dei høver med ''vår'' og heller ikkje med syerska.Eg ser at Dødsmeldingsregisteret for Bergen har ei einaste Theodora Olsen som KAN høva (1949). Eg vil senda eit spørsmål om ho til Arkivforum...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

No er det slege fast at den Theodora Olsen som døydde i Bergen i 1949, var ei onnor Theodora, men kanskje er det von om å finna noko lell i Statsarkivt?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Elin H. Skibenes

Kan det vera Theodora og borna som emigrerer i 1907? LenkeIkkje alt som passa heilt, men likevel sopass nær at eg trur det kan vera dei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Johannessen

(10) det er ganske sikkert rett familie! Finner dem i Ellis Island-basen, da står moren som Theodora, og de reiser til Olaf Olsen, Brooklyn. Fødested er oppgitt til Bergen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Då kan eg foreslå denne som forslag til ektemannen. Den stemmer ikkje heilt den heller, men då kand det jo kanskje passe. Han heiter Hans Olaf Lenkemvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Solås

Vi finner dem her i 1910:Name: Olaf Olsen Age in 1910: 38 Estimated birth year: abt 1872 Birthplace: Norway Relation to Head of House: Head Father's Birth Place: Norway Mother's Birth Place: Norway Spouse's name: Theodora Home in 1910: Brooklyn Ward 8, Kings, New York Marital Status: Married Race: White Gender: Male Year of Immigration: 1905 Neighbors: View others on page Household Members: Name Age Olaf Olsen 38 Theodora Olsen 37 Theodora Olsen 16 Henry Olsen 11 Charles Olsen 6 Olaf Olsen 4Olaf er maler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Flott Arne, då stemmer også emigrasjonsåret for han i innlegg 12. Men kor 'Hans' kjem frå? Men eg trur det må være rette mann. Han er 34 år i 1905 (altså fødd 1871) og og bokbindarsvenn.Det kan sjå ut som om han er fødd Hans Olaf. Faren her er den same som ved giftemålet i innlegg 9 Lenkemvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Solås

Fra registreringskortet til WW1, 1917-1918:Name: Hans Olaf Olsen City: Brooklyn County: Kings State: New York Birth Date: 10 May 1873 Race: White FHL Roll Number: 1754308 DraftBoard: 41Jobber som maler. Oppgir nærmeste pårørende som Charles Olsen, Brooklyn, Kings, NY.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.