Gå til innhold
Arkivverket

[#77126] Karen Bergitta Persdatter f.1887


Gjest Lone Smevik Iversen
 Del

Recommended Posts

Gjest Lone Smevik Iversen

Jeg står bom fast og har rotet meg bort.Jeg søker etter forfedre / annen slekt til Karen Bergitte Persdatter f.1887 Laholmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lone Smevik Iversen

Ja - der er hun. Tusen takk skal du ha.Jeg klarer ikke finne ut stort om henne. Hun blir min oldemor på mors side.Eneste jeg vet er at hun ble gift med Ole August Sevald Gabrielsen i 1914 og bodde på Kistrand i Finnmark til hun døde i 1922 eller 1923.Jeg skulle så gjerne vist om foreldrene hennes,søsken. Ja absolutt alt , men jeg bare roter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Ove Wangensteen

Du kan jo ikke gjøre annet enn å systematisk gå igjennom alle kirkebøker og døpte i perioden 1875-1879 fylket Finmark skulle jeg tro. Finner du henne ikke, må du forsøke å finne konfirmasjonen hennes.Og i vielsen i 1914 står i alle fall faren navn, hvis du finner den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørg Lunde

Kanskje det er hun som ble konfirmert 1905 i Måsøy - Nr .8 Karen Birgitte Pedersdtr. født 26.10.1889, døpt 2.11, føde- og bosted Lafjoeden, foreldre fsk. (fisker) Peder Pedersen og h. (hustru) Gunhild Jonsdtr. Lafjord.Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=118&idx_id=118&uid=ny&idx_side=-115>LenkePermanent bildelenke: Lenke Hvis dette stemmer er familien her i 1900:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Veit du at dette er rett? Viss ikkje må du finna giftarmålet i 1914, der namnet på far hennar står.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.