Gå til innhold
Arkivverket

[#77143] Start.no legges ned


Gjest Odd Handegård
 Del

Recommended Posts

Gjest Odd Handegård

Dagbladets tilbud om gratis nettsider og e-postadresser vil opphøre fra 1. mai. Dette har bl.a. ført til at jeg har skaffet meg ny e-postadresse - post@valeforlag.no - og jeg har også fått utarbeidet ei enkel hjemmeside - som ikke er helt ferdig ennå: http://www.valeforlag.no/Disse adressene er ikke 100 % linket mot slektshistoriske problemstillinger, men også mot andre bøker jeg har skrevet de siste årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Handegård

Det kom en ny e-post fra start.no i formiddag som omgjorde den informasjonen vi fikk for flere måneder siden: Den nye meldingen forteller kort og godt at start.no fortsatt skal bestå - riktignok mot litt betaling.Jeg burde kanskje beklage at jeg har feilinformert på diskusjonsforumet, men det var ikke lett å gjette seg til at det skulle komme en 'gladmelding' (som start.no kaller mailen) i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.