Gå til innhold
Arkivverket

[#77150] Reier Tollefsen Lie i Slidre (Oppland)


Gjest Eyvind Knutsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Eyvind Knutsen

Reier Tollefsen og Liv Ingeborg Knudsdtr fikk en datter i 1824.Jeg leter etter Vielsen til Reier og Liv.Jeg har problemer med å tyde hvor Liv kom fra.Kanskje noen kunne hjelpe meg videre i Slidre...Mvh Eyvind

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Mary Engum

Barn av paret:Ingeborg,1824: [url="http://www.familysearch.org/eng/search/igi/individual_record.asp?recid=100003054801&lds=1&region=12&regionfriendly=Norway&juris1=Norw9Oppl&juris2=Oppl&juris3=&juris4=&regionfriendly=&juris1friendly=Oppland&juris2friendly=&juris3friendly=&juris4friendly=>LenkeKirkeboken: LenkeTollef,1827: LenkeKirkeboken: LenkeTollev,1828: FS: LenkeKirkeboken: LenkeKnud,1830: LenkeKirkeboken: LenkeEnda en Knud,1832: LenkeKirkeboken: LenkeSegri,1835. LenkeKirkeboken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eyvind Knutsen

Jeg har lett fra 1800 til 1824 men ikke i 1825,så her lurte de meg godt ;)Her har du funnet barna også,det satte jeg stor pris på Ann-Mary,Tusen takk...Mvh Eyvind

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Mary Engum
 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.